Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicedor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan inte jag skvallra om Harry, Hermione och de på hogwarts? Ledsen. Alla platser är upptagna, förutom reserv för Slytherins elevhem. Ja. Om häxan som du skickade till mig. ![]()
22 maj, 2011 05:46 |
|
seamus
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Nej det blev du inte.Jag är sparkad, inte sant? Har inte riktigt varit inne på mugglis på evigheter, loggat in, köpt chokladgrodekort, loggat ut :s Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
25 maj, 2011 16:49 |
|
EMELESEL
Elev |
Har det kommit ut nåt än?
25 maj, 2011 16:51 |
|
Borttagen
|
Nej inte än.
25 maj, 2011 17:23 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av seamus: Skrivet av Knizzlare: Nej det blev du inte. Jag är sparkad, inte sant? Har inte riktigt varit inne på mugglis på evigheter, loggat in, köpt chokladgrodekort, loggat ut :s Åh, vad bra! ![]()
25 maj, 2011 17:30 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
25 maj, 2011 17:35 |
|
Alicedor
Elev |
27 maj, 2011 01:59 |
|
hermonie granger 99
Elev |
jag vill också vara med!!
27 maj, 2011 08:51 |
|
Alicedor
Elev |
Ledsen. Det finns bara reserv för Slytherins elevhem kvar och man måste vara från Slytherin för att göra den.
![]()
27 maj, 2011 08:52 |
|
Pixie
Elev |
27 maj, 2011 11:03 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen