PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
|
Borttagen
|
"Ja, jag är säker." sa jag och tittade in mot den täta skogen.
1 jan, 2014 15:08
|
|
Borttagen
|
"Okej" jag reste mig upp igen med ryggsäcken på ryggen.
1 jan, 2014 15:21
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig också upp och tittade ut över vattnet.
Jag kände mig bara mer och mer iakttagen.
1 jan, 2014 19:05
|
|
Borttagen
|
"Kan vi inte gå nu? Jag känner mig så... oskyddad här." Mumlade jag och ryste till.
4 jan, 2014 12:50
|
|
Borttagen
|
Jag tittade på honom.
"Jo... det gör jag också."
4 jan, 2014 13:46
|
|
Borttagen
|
"Vad tror du det kan vara?" Frågade jag henne och kikade in bland trädverken.
4 jan, 2014 16:44
|
|
Borttagen
|
"Har ingen aning. Kanske över oss, under oss eller så gömmer den sig bakom en sten eller något."
4 jan, 2014 16:48
|
|
Borttagen
|
Jag höjde blicken som på en beställning och kände nattens mörker över mig.
Stjärnorna syntes över hela himlen.
4 jan, 2014 16:52
|
|
Borttagen
|
"Är det redan så sent?" sa jag kort och tittade upp till stjärnorna.
4 jan, 2014 16:53
|
|
Borttagen
|
"Mm..." Jag tittade ner.
"Kom vi går." Jag började gå långsamt.
4 jan, 2014 16:59
|
Du får inte svara på den här tråden.