PRS mellan Jacko och TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Jacko och TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
3 dec, 2013 19:34 |
|
Jacko
Elev |
Jag stötte till Santana med armbågen för att säga till henne att ifall man har vunnit spelen, går man inte i skolan längre.
''Öh, äh..'' kom det ut ur Ceasar och hela salen blev tyst.
3 dec, 2013 19:42 |
|
TildeW
Elev |
3 dec, 2013 19:48 |
|
Jacko
Elev |
''Hemskolning är ett alternativ för unga vinnare'' sa Ceasar rakt ut som tydligen hade tjuvlyssnat på våra viskningar.
3 dec, 2013 19:53 |
|
TildeW
Elev |
"Äsh, jag klara mig, jag fick ju trots allt gå upp en klass" sa jag.
"Varför sitter vi på golvet?" sa jag.
3 dec, 2013 19:55 |
|
Jacko
Elev |
(golvet? :o)
''Ja, det är temat i år. Mattor alltså. Kände du inte att gräset i arenan var en grön matta?'' sa Ceasar och flinade.
3 dec, 2013 20:00 |
|
TildeW
Elev |
"Nej" sa jag.
"Nu är det tyvärr slut på intervjun men ni kan se reprisen!" Sa Ceasar. "Finnick?" Viskade jag.
3 dec, 2013 20:04 |
|
Jacko
Elev |
3 dec, 2013 20:05 |
|
TildeW
Elev |
3 dec, 2013 20:07 |
|
Jacko
Elev |
3 dec, 2013 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen