ErisedStone å TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ErisedStone å TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag tycker att ni ska komma ändå" sa jag.
23 dec, 2013 18:07 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 18:08 |
|
Borttagen
|
"Men det kommer inte hända om jag är med er"
23 dec, 2013 18:09 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 18:10 |
|
Borttagen
|
"Bra" sa jag och log.
23 dec, 2013 18:11 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 18:12 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
"Jag berättade om Beyoncévideon, om det var okej?" sa jag till Kurt. 23 dec, 2013 18:15 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 18:17 |
|
Borttagen
|
"Aha, vad bra" sa jag.
23 dec, 2013 18:18 |
|
TildeW
Elev |
"Japp, det är jag!" Sa jag. "Jo, Kurt. Det här med If i die young? Vem ska sjunga först?".
"Du kan!" Sa Kurt.
23 dec, 2013 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen