Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Jag gillar mest 17 åringar.
Dom är riktigt saftiga. Håller du inte med om det?" Jag log åt hans häpna ansiktsuttryck.
25 sep, 2013 20:56
|
|
Borttagen
|
"Va?! Hur?"
Hasplade jag ur mig.
25 sep, 2013 20:57
|
|
Borttagen
|
"Dina glasögon. Det snöar ju för tusan utomhus!" Jag himlade med ögonen.
25 sep, 2013 20:58
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvudet för att klarna tankarna. Först då insåg jag hur söt hon var.
25 sep, 2013 20:59
|
|
Borttagen
|
25 sep, 2013 21:00
|
|
Borttagen
|
Hennes blonda hår som föll ner i lockar över ryggen, hennes perfekta läppar och bleka hy.
25 sep, 2013 21:01
|
|
Borttagen
|
"Ska vi ses efter skolan?"
25 sep, 2013 21:03
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte..."
Mumlade jag tveksamt.
25 sep, 2013 21:04
|
|
Borttagen
|
"Varför inte?" Jag log igen och kastade lite med håret.
25 sep, 2013 21:06
|
|
Borttagen
|
Jag kastade en blick åt Brees håll som inte tittade upp.
"Inget... Men det kan vi väll..."
Mumlade jag och fokuserade blicken på hon som satt bredvid mig.
25 sep, 2013 21:08
|
Du får inte svara på den här tråden.