(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ger Selena en skyldig blick.
31 aug, 2013 21:47 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vi måste tillbaka till skolan nu"
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 21:49 |
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Jag har bil, har du? 31 aug, 2013 21:50 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ehm.. nej, jag fick skjuts"
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 21:52 |
|
Borttagen
|
- Åh, då kan du åka med mig!! sa jag och log. Jag reste mig upp och sköt in stolen under bordet.
31 aug, 2013 21:53 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick ut.
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
Vi gick till in splitternya bil.
31 aug, 2013 21:56 |
|
Queen Boo
Elev |
"Gud vad cool!"
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 22:02 |
|
Borttagen
|
Jg rodnade.
- Tack, jag...jag har ganska mycket pengar. 1 sep, 2013 08:03 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ja, det märks!" Sa jag glatt. "Jag har inte ens råd med en bil!"
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 10:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen