Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Episkey
Elev |
Jag drömde om att jag var på ett hogwarts (som var konstigt lik min sommarvilla...) med Dumbledore. Det var typ en massa andra med där som inte gick på hogwarts utan andra trollkarlsskolor, jag blev kompis med en av de andra tjejerna, typ bästis. Sedan efter middagen i stora salen (mitt vardagsrum) så började Dumbledore prata med de andra lärarna när de andra skolornas elever gått ut, typ om ett mord. Min nya bästis hade berättat att hon hade sett mordet. Så jag lyssnade nyfiket, sedan sa de att de inte hade så mycket de visste osv, då frågade jag om de visste att min bästis (använde hennes namn som jag nu glömt xD) såg fallet, då började de skratta och sa det är klart men att de inte fick henne att berätta ngt. Då berättade jag att jag var vän med henne och då sa Dumbledore "jaså, du har charmat in dig där
22 jul, 2011 20:37 |
|
MissMolly
Elev |
jag drömde om att jag ignorerade Jan totalt imorgon på träffen och att vi skulle hata varann för evigt
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 22 jul, 2011 20:45 |
|
Borttagen
|
Idag drömde jag en myspys dröm (not).
Men inte undra på efter allt himla snack om Voldy. Drömde i varje fall att Voldemort var min pappa, och Merope Gaunt (Voldemort's mamma) var min mamma. O___o' Det var väl rätt så okej, förutom att min käre pappa blev sur så fort man nuddade honom. D': Och det låg trasiga trollstavar på vår gräsmatta, och Voldy gick jättesakta när vi skulle lyssna på ett föredrag om någonting :o 23 jul, 2011 13:29 |
|
mellanrum
Elev |
23 jul, 2011 15:37 |
|
Danzi
Elev |
I natt drömde jag återigen om Harry Potter och det var en riktigt underbar dröm.. jag drömde att Harry var vuxen och hade fått sina barn, och jag var ett av barnen så han hade fått ett till tydligen, haha.. men i drömmen var han en fantastiskt pappa och det var så kul att se honom så lycklig som hade fått sig en familj.
Sen drömde jag även en mardröm efter den drömmen, där jag och mina kompisar blev kidnappade av några skummisar i skogen, haha.. xD ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
23 jul, 2011 23:36 |
|
ikka
Elev |
Sist jag drömde något jag kan komma ihåg var för typ en vecka sen. Det var andra natten som jag var på Popkollo och jag drömde att gitarristen i vårt band skulle åka hem.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
23 jul, 2011 23:38 |
|
MissMolly
Elev |
jag drömde om att jag och Tom felton blev bästa vänner
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 24 jul, 2011 22:14 |
|
Alicedor
Elev |
27 jul, 2011 12:58 |
|
expelliarmus
Elev |
27 jul, 2011 13:10 |
|
Borttagen
|
Drömde att jag satt på ett café och åt en munk. Kul!
27 jul, 2011 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen