Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
5 aug, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Hermione
5 aug, 2012 22:17 |
|
Minihäst
Elev |
Tonks elr bellatrix!!!!
another day, another slay 5 aug, 2012 22:37 |
|
Ron lovegod
Elev |
Cedric
6 aug, 2012 09:22 |
|
Borttagen
|
Draco
6 aug, 2012 14:44 |
|
Borttagen
|
Hermione
7 aug, 2012 21:11 |
|
Ron lovegod
Elev |
Cedric
7 aug, 2012 21:25 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Hade varit skitkul att spela någon som Ron, Neville eller Seamus. Såklart hade det varit helt awesome att spela Harry också. Sedan Snigelhorn, Dumbledore, Luna, Bellatrix, Voldemort, Umbridge, Lockman, Flitwick, Snape eller Hermione (;
REMUS OCKSÅ SÅKLART ! ♥ Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 7 aug, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Peter Pettigrew.
8 aug, 2012 01:25 |
|
Ron lovegod
Elev |
Cedric
8 aug, 2012 09:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen