Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jo, men det är jääääätteeeeeliiiiiteeee kvar :cSkrivet av Borttagen: Skrivet av MissLollo: Jag kom på att det kanske blev liiite för många, så jag lottade då blev det dessa två: Skrivet av Borttagen: Rött blir säkert snyggt om du har det! Look here, my friends: ![]() OCH det ska passa till den här: vackra flaggan (Med något mattare färger ^.^) eftersom aatt den är på mitt halsband och min tröja.Så, vilket ska jag ta? c: C; Jättebra! Du har inget blått då? 28 dec, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Indeed it is! Vad är det för fel på dig? :c (det här känns på något taskigt...) Men ja. Varför mår du inte bra? Jag vet inte o.O Det kan ha något att göra med mitt matintag idag, men ändå... så här dåligt borde man väl inte må?? Awh Hoppas det går över! Ja verkligen... ska aldrig mer äta en hel qpmeny, fyra ostfyllda lövbiffar och två portioner med fläskfilé med kantarellsås och potatisklyftor.... Då kan jag nästan förstå varför du mår dåligt D: det var ju liksom inte lite mat... antar jag. XD 28 dec, 2012 22:44 |
|
Kalas98
Elev |
Älskar du choklad???
Nä men såg just en reklam.... I live halfway between reality and fantasy at all time... 28 dec, 2012 22:44 |
|
OliverPhelps
Elev |
28 dec, 2012 22:46 |
|
themarauder
Lärare |
28 dec, 2012 22:46 |
|
OliverPhelps
Elev |
28 dec, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
Gosig jag har typ miljarder lejonkungen gifs jag vill posta men det går inte från Ipaden D:
28 dec, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag läsa dåliga 1D noveller på MSP C:
28 dec, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Undrar hur lång tid det kommer ta för Spotify att synca alla Soundtrack-låtar så att jag kan lyssna på dem under natten -.^
28 dec, 2012 22:51 |
|
themarauder
Lärare |
28 dec, 2012 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen