Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
vevve_puff
Elev |
DRACO♥♥ fast han är ju mer snygg än sööött
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 1 dec, 2011 16:21 |
|
bluebirdflies
Elev |
Draco, Neville o Luna
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 1 dec, 2011 16:28 |
|
Borttagen
|
draco är sexig:$ annars seamus, neville, luna.. & min älsklin harry ♥
1 dec, 2011 16:35 |
|
inging
Elev |
jag vet inte riktigt!
http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2670756/images/2012/pup_508eee849606ee549bf8d6a5.gif 1 dec, 2011 17:14 |
|
CassiopeiaMalfoy
Elev |
Draco.
Dean. “Harry Potter isn’t real”, they said. “Magic is fake”, they said. “What’s that green light coming out of that stick”, they said. 1 dec, 2011 18:03 |
|
Thilda
Elev |
Måste säga Draco =)
1 dec, 2011 18:18 |
|
bäst08
Elev |
vem tycker ni är sötast i HP!
själv tycker jag Ginny 1 dec, 2011 18:23 |
|
L
Elev |
Draco och Neville såklart ♥
i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 1 dec, 2011 18:25 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Tom Felton om man tänker filmerna.
Teddy Lupin om man tänker böckerna. ♥ Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 1 dec, 2011 18:28 |
|
HP.LP
Elev |
Ginny. Iböckerna asså
Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 4 dec, 2011 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen