Harry Potter Internet Maraton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Maraton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av LiquidLuck: Skrivet av Zmaragd: Gör jättegärna det! Blir roligare ju fler som ser D: Ska jag tipsa några kompisar? Dessutom skulle jag och april kanske kunna se filmerna tillsammans med varsin dator :3 ![]()
25 aug, 2012 21:19 |
|
LiquidLuck
Elev |
^ Super bra idé! Taggar min lista nu
Spoiler: Tryck här för att visa! Till er som är taggade: Kolla Förstasidan ; 25 aug, 2012 21:23
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-26 kl. 13:08
|
|
Borttagen
|
Kan nt komma, om det är nåt sånt. Men på mugglarportalen kan jag nog! Tagga mig eller nåt sånt isåfall
25 aug, 2012 21:29 |
|
LiquidLuck
Elev |
Skrivet av Borttagen: Själva maratonet hålls här på mugglis, i den här tråden. Alla startar sina filmer klockan 20:00, så diskuterar vi filmerna här i tråden medan de spelas Kan nt komma, om det är nåt sånt. Men på mugglarportalen kan jag nog! Tagga mig eller nåt sånt isåfall ; 25 aug, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Ahhha! Kanske kan vara med!
25 aug, 2012 21:35 |
|
melindaa
Elev |
25 aug, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
25 aug, 2012 23:51 |
|
Zmaragd
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Så, där var hela vänlistan ![]()
26 aug, 2012 10:17 |
|
Miss_Green
Elev |
26 aug, 2012 10:18 |
|
Zmaragd
Elev |
26 aug, 2012 10:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen