The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
kan jag vara sponsor?
15 aug, 2012 09:47 |
|
dillen99
Elev |
alltså jag tror jag hoppar av jag har tyvär inte tid!
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 15 aug, 2012 09:48 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: kan jag vara sponsor? Kan du tänka dig att vara handledare för distrikt 12? ~MY TUMBLR~ 15 aug, 2012 10:03 |
|
Borttagen
|
ja.
15 aug, 2012 10:08 |
|
dillen99
Elev |
Jag kan inte vara med!
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 15 aug, 2012 10:21 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av dillen99: Jag kan inte vara med! Ja, det var ju det jag sa, så Skilla Ravenclaw får din plats? ~MY TUMBLR~ 15 aug, 2012 10:22
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-15 kl. 10:26
|
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av dillen99: Jag kan inte vara med! Ja, det var ju det jag sa, så Skille Ravenclaw får din plats? Jadå! Självklart får hon det! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 15 aug, 2012 10:25 |
|
kotte7
Elev |
Victoire Weasly en fråga hur kan jag vara både handledare och sponsor?
15 aug, 2012 18:34 |
|
Victoire Weasly
Elev |
15 aug, 2012 19:20 |
|
kotte7
Elev |
bra då vet jag 16 aug, 2012 13:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen