JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skriv upp mig på kanske! Kommer troligen skriva ''Ginny.:.Weasley made this'' på min tröja.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 12 aug, 2012 23:33 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Ida S: Jag kommer att vara där under pass 1 och jag ska ha en tröja som det står Ida S på Och min fina fina Gryffindorslips ♥ omg omg omg den här gången måste jag träffa dig!! missade ju att du var med på potterpartyt men nu smäller det ![]()
12 aug, 2012 23:36 |
|
Ally Regins
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ally Regins: Skrivet av Borttagen: Hur mycket kommer dom kosta ungefär? Jag säljer berlocker för 30kr, örhängen för 40kr och sen kanske annat som kostar lite mer men ungefär så. Jag kommer köpa! Oh vad roligt.
12 aug, 2012 23:42 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av kinshaw: Skrivet av Ida S: Jag kommer att vara där under pass 1 och jag ska ha en tröja som det står Ida S på Och min fina fina Gryffindorslips ♥ omg omg omg den här gången måste jag träffa dig!! missade ju att du var med på potterpartyt men nu smäller det JAAA FÖR TUSAN ELIN!! Vi måste träffas den här gången (missade totalt dig på potterpartyt också, HOW) "we live together, and harry does all the cooking." 12 aug, 2012 23:47 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av kinshaw: Skrivet av Ida S: Jag kommer att vara där under pass 1 och jag ska ha en tröja som det står Ida S på Och min fina fina Gryffindorslips ♥ omg omg omg den här gången måste jag träffa dig!! missade ju att du var med på potterpartyt men nu smäller det JAAA FÖR TUSAN ELIN!! Vi måste träffas den här gången (missade totalt dig på potterpartyt också, HOW) Vi är sämst... Men nu när vi vet om det såhär i förväg kommer vi ses och det är awesoooome ![]()
12 aug, 2012 23:50 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av kinshaw: Skrivet av Ida S: Skrivet av kinshaw: Skrivet av Ida S: Jag kommer att vara där under pass 1 och jag ska ha en tröja som det står Ida S på Och min fina fina Gryffindorslips ♥ omg omg omg den här gången måste jag träffa dig!! missade ju att du var med på potterpartyt men nu smäller det JAAA FÖR TUSAN ELIN!! Vi måste träffas den här gången (missade totalt dig på potterpartyt också, HOW) Vi är sämst... Men nu när vi vet om det såhär i förväg kommer vi ses och det är awesoooome Jaaaa det är det omg :' "we live together, and harry does all the cooking." 12 aug, 2012 23:51 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Jag kan krama er båda Skrivet av Irah: Om jag kommer vill jag att folk kommer fram till mig för jag vill krama alla som vill bli kramade men jag är för blyg .. Samma här D: MEN KRAMA GÄRNA MIG ALLIHOP! ♥ Jag vill också krama! Jag med!! Jag är ju också sådär jätteblyg, så jag kommer bara stå där och glo krama mig med ♥♥♥ Man kan ju ha en lapp på sig där det står: KRAMA MIG! Jag har det ^^ Skrivet av Ally Regins: Skrivet av Borttagen: Hur mycket kommer dom kosta ungefär? Jag säljer berlocker för 30kr, örhängen för 40kr och sen kanske annat som kostar lite mer men ungefär så. Vad bra! Du kanske jag köper ![]()
13 aug, 2012 10:38 |
|
Borttagen
|
Skriv upp mig på kommer kanske
13 aug, 2012 14:13 |
|
kinshaw
Elev |
Förutom smyckena har jag även gjort bokmärken som jag kommer sälja
Dom kommer se ut såhär: ![]() Kanske gör några som ser annorlunda ut, men eftersom jag inte fått hem allt material än så är det svårt att säga ![]()
14 aug, 2012 13:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: WHAAA, hur mycket kommer de kosta ? Förutom smyckena har jag även gjort bokmärken som jag kommer sälja Dom kommer se ut såhär: ![]() Kanske gör några som ser annorlunda ut, men eftersom jag inte fått hem allt material än så är det svårt att säga 14 aug, 2012 13:38 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen