Ännu ett awesome Mugglis games
Forum > Fanfiction > Ännu ett awesome Mugglis games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Jättebra!
13 jul, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
SuperBra!!
13 jul, 2012 17:46 |
|
Goizan
Elev |
Skrivet av 95mas: Mitt namn är en siffra. Skulle ta något som var enkelt att se från namnet, så det fick bli det. Fast det är nog snarare ett smeknamn. [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
13 jul, 2012 18:37 |
|
Dramione99
Elev |
Oh, this ff is very good! That's it! xD
13 jul, 2012 20:45 |
|
ginnyw123
Elev |
13 jul, 2012 23:09 |
|
Goizan
Elev |
Då kommer nästa kapitel. Tack igen allihopa för era finfina kommentarer. Ni är awesome
Kapitel 7. -Va! Har du bildat en allians? -Ja. Det tycker jag är ett bra sätt att överleva. -Haymitch bestämmer om vi ska göra allianser. Inte du. -Man måste ju få de bästa. sa jag och blinkade. -Kom ihåg att le nu. -Det samma. Vi åkte iväg. Man såg hela staden som var full av folk som ville se oss. Man kunde höra dem jubla lite ibland när det var någons kläder de gillade. När vi efter ett tag kom ut så var det gigantiska applåder. Alla tittade på oss och försökte se oss så länge som möjligt, ett bra tecken. Vi åkte ett tag genom staden och vinkade och log. Jag såg en storbildsskärm långt där uppe med mig själv på. Jag såg ganska häftig ut. När vi närmade oss arenan steg jublet allt eftersom. Man hörde verkligen vilka som publiken tyckte hade snygga dräkter. När vi var i kanten och precis höll på att komma in så var det fortfarande ett litet diskret jubel efter 11. Men sen när vi var inne då åkte ljudnivån upp, rejält. Alla applåderade och pekade mot oss. Det var så lyckat. När vi efter flera varv inne på arenan gick ut så märktes det tydligt att vi var publikens favorit. Alla ställde sig på en lång rad och väntade på årets programledares prat. -Välkomna allihopa. Det är jag som är Gerwald! Applåderna steg så fort de hörde hans urlöjliga namn. -Jag har äran att vara eran guide och programledare i år. Men med mig har jag även. Gelly! Gelly vilka konstiga namn de har i huvudstaden. Gelé? En kvinna som var klädd från rosa topp till tå kom in. -Jag är med dig i år Gerwald. Det var helt sjukt hur publiken jublade. -I år har vi en liten twist som har påverkat spelet. Vad är det för twist Gelly? -Vi har inga frivilliga i år. Roligt va? Publiken skrek av lycka. -Så här har vi alltså våra tävlande! Gerwald pekade mot alla deltagarna och jublet steg ännu en gång. Kunde de inte vara tysta? -Våra deltagare kommer få träna på träningscentret i en vecka för att lära sig saker inför arenan. sa Gelly med en liten seriösare ton. -Sedan kommer de få visa upp deras färdigheter och betygsättas efter det. Man kan få från 1-12. Sedan avslöjar vi nästa överraskning. sa Gerwald glatt. Överraskning? Överraskning! Vad ska de ha med en överraskning. Den är bara i vägen och fullkomligt onödig. Kan de inte låta oss tävla. Inte en massa nytt trams. -Nej förresten. Vi släpper bomben nu. Det är ingen överraskning ingen bomb. Det var det som var överraskningen. sa Gelly och började skratta. Alla huvudstadsbor skrattade inklusive Gerwald och Gelly. -Det var allt för idag. Sedan får vi se vad de här ungdomarna får för betyg! sa Gerwald och log så där konstgjort som bara huvudstadsbor kan. Alla satte sig i vagnarna som åkte iväg. Nu hade det börjat. jag var inne i Hungerspelen på allvar. [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
14 jul, 2012 09:29 |
|
Lida
Elev |
Jättebra skrivet
14 jul, 2012 09:34 |
|
Luna Chang
Elev |
Jättebra!!
Hej 14 jul, 2012 09:39 |
|
Tonks_xD
Elev |
14 jul, 2012 10:23 |
|
cikki
Elev |
Jättebra!
14 jul, 2012 11:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen