Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gillar Linnea också, hon är så badass haha
12 aug, 2012 20:02 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Vad har alla emot Anna-Karin?
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 12 aug, 2012 20:35 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Vad har alla emot Anna-Karin? Jag har inget emot henne men hon är en lite tråkig karaktär... Men hennes morfar gillar jag. Och att hon fick en familaris (stavning?) ~MY TUMBLR~ 12 aug, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Vad har alla emot Anna-Karin? Jag har inget emot henne men hon är en lite tråkig karaktär... Men hennes morfar gillar jag. Och att hon fick en familaris (stavning?) Och att hon var fett nonchalant i Cirkeln, men ja, hon hade ju sina skäl. Dock som Victorie skrev här ovan så tycker jag hennes morfar är sjukt mysig :3 12 aug, 2012 20:45 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Vad har alla emot Anna-Karin? Jag har inget emot henne men hon är en lite tråkig karaktär... Men hennes morfar gillar jag. Och att hon fick en familaris (stavning?) Och att hon var fett nonchalant i Cirkeln, men ja, hon hade ju sina skäl. Dock som Victorie skrev här ovan så tycker jag hennes morfar är sjukt mysig :3 Jag tycker faktiskt hon är cool på ett icke-coolt sett liksom. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 12 aug, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Vad har alla emot Anna-Karin? "Alla andra kan gå, det är jag som är den utvalda"...... Asså, jag orkar inte. Okej, det är väl inget fel med henne men hon är så jobbig med Jari och ja.... xD Hon har blivit skadad de åren hon blev mobbad och därför förstår jag att hon vill ha uppmärksamhet, men nej... 12 aug, 2012 23:09 |
|
Jossan
Elev |
Är det bara jag som tror att Vanessa och Linnea
Spoiler: Tryck här för att visa! Kanske står något om det i Eld, har inte läst den än... VILL VETA I ALLA FALL!!!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 13 aug, 2012 00:47 |
|
Amandan
Elev |
13 aug, 2012 00:56 |
|
Ingis
Elev |
13 aug, 2012 10:38 |
|
Victoire Weasly
Elev |
13 aug, 2012 10:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen