När minnena kommer tillbaks
Forum > Fanfiction > När minnena kommer tillbaks
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Deathless: haha lugnt xDCara Riddle (lol glömde citera) xD Haha ja det är ju olika vad man tycker. xD Och ja haha bara för det kan jag inte heller komma ihåg vad han hette... Ja slutet vart way to much... Nej, är typ Naruto all the way nu. xD Haha den är så lång så måste kolla as mycket för att komma ifatt eftersom den fortfarande inte är slut ännu. o_o haha ja och han dog så ovärdigt och ja det störde mig haha jag har inte sett Naruto och kommer nog itne göra det ^^ ![]()
3 aug, 2012 16:59 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Deathless: haha lugnt xDCara Riddle (lol glömde citera) xD Haha ja det är ju olika vad man tycker. xD Och ja haha bara för det kan jag inte heller komma ihåg vad han hette... Ja slutet vart way to much... Nej, är typ Naruto all the way nu. xD Haha den är så lång så måste kolla as mycket för att komma ifatt eftersom den fortfarande inte är slut ännu. o_o haha ja och han dog så ovärdigt och ja det störde mig haha jag har inte sett Naruto och kommer nog itne göra det ^^ Ja, han borte fått en mer värdig död... Haha okej, började kolla på Naruto för länge sen men tog sen en paus för att jag tröttnade då det kom skit många avsnitt som inte hade något med storyn att göra. Men började kolla sen igen efter ett halvår typ så har jag äntligen kommit förbi allt det där och är tllbaka i storyn. xD
3 aug, 2012 17:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Deathless: ja det borde han gjort ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Deathless: haha lugnt xDCara Riddle (lol glömde citera) xD Haha ja det är ju olika vad man tycker. xD Och ja haha bara för det kan jag inte heller komma ihåg vad han hette... Ja slutet vart way to much... Nej, är typ Naruto all the way nu. xD Haha den är så lång så måste kolla as mycket för att komma ifatt eftersom den fortfarande inte är slut ännu. o_o haha ja och han dog så ovärdigt och ja det störde mig haha jag har inte sett Naruto och kommer nog itne göra det ^^ Ja, han borte fått en mer värdig död... Haha okej, började kolla på Naruto för länge sen men tog sen en paus för att jag tröttnade då det kom skit många avsnitt som inte hade något med storyn att göra. Men började kolla sen igen efter ett halvår typ så har jag äntligen kommit förbi allt det där och är tllbaka i storyn. xD haha sånt är så segt och jag förstår att du i så fall tappar intresset ![]()
3 aug, 2012 17:12 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Deathless: ja det borde han gjort ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Deathless: haha lugnt xDCara Riddle (lol glömde citera) xD Haha ja det är ju olika vad man tycker. xD Och ja haha bara för det kan jag inte heller komma ihåg vad han hette... Ja slutet vart way to much... Nej, är typ Naruto all the way nu. xD Haha den är så lång så måste kolla as mycket för att komma ifatt eftersom den fortfarande inte är slut ännu. o_o haha ja och han dog så ovärdigt och ja det störde mig haha jag har inte sett Naruto och kommer nog itne göra det ^^ Ja, han borte fått en mer värdig död... Haha okej, började kolla på Naruto för länge sen men tog sen en paus för att jag tröttnade då det kom skit många avsnitt som inte hade något med storyn att göra. Men började kolla sen igen efter ett halvår typ så har jag äntligen kommit förbi allt det där och är tllbaka i storyn. xD haha sånt är så segt och jag förstår att du i så fall tappar intresset Ja fast jag är i Naruto Shippuuden nu som är typ säsong 2 eller vad man ska säga och än så länge har det inte vart några onödiga avsnitt. xD Men kommer troligen tappa intresset sen igen när jag kommer längre in i serien för min syster sa att det kommer bli sådär igen då, haha. >_< Visst det är bra att få veta lite backstorys o.s.v till varför dom gör som dom gör men det är ju lite irriterande ifall den person bara är med i typ tre avsnitt och sen dör. xD Och det är ju också jobbigt om dom bara gör helt random saker i typ 50 avsnitt, haha.
3 aug, 2012 17:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Deathless: haha jag hade så inte klarat av att se en sån serie xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Deathless: ja det borde han gjort ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Deathless: haha lugnt xDCara Riddle (lol glömde citera) xD Haha ja det är ju olika vad man tycker. xD Och ja haha bara för det kan jag inte heller komma ihåg vad han hette... Ja slutet vart way to much... Nej, är typ Naruto all the way nu. xD Haha den är så lång så måste kolla as mycket för att komma ifatt eftersom den fortfarande inte är slut ännu. o_o haha ja och han dog så ovärdigt och ja det störde mig haha jag har inte sett Naruto och kommer nog itne göra det ^^ Ja, han borte fått en mer värdig död... Haha okej, började kolla på Naruto för länge sen men tog sen en paus för att jag tröttnade då det kom skit många avsnitt som inte hade något med storyn att göra. Men började kolla sen igen efter ett halvår typ så har jag äntligen kommit förbi allt det där och är tllbaka i storyn. xD haha sånt är så segt och jag förstår att du i så fall tappar intresset Ja fast jag är i Naruto Shippuuden nu som är typ säsong 2 eller vad man ska säga och än så länge har det inte vart några onödiga avsnitt. xD Men kommer troligen tappa intresset sen igen när jag kommer längre in i serien för min syster sa att det kommer bli sådär igen då, haha. >_< Visst det är bra att få veta lite backstorys o.s.v till varför dom gör som dom gör men det är ju lite irriterande ifall den person bara är med i typ tre avsnitt och sen dör. xD Och det är ju också jobbigt om dom bara gör helt random saker i typ 50 avsnitt, haha. ![]()
3 aug, 2012 17:34 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Deathless: haha jag hade så inte klarat av att se en sån serie xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Deathless: ja det borde han gjort ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Deathless: haha lugnt xDCara Riddle (lol glömde citera) xD Haha ja det är ju olika vad man tycker. xD Och ja haha bara för det kan jag inte heller komma ihåg vad han hette... Ja slutet vart way to much... Nej, är typ Naruto all the way nu. xD Haha den är så lång så måste kolla as mycket för att komma ifatt eftersom den fortfarande inte är slut ännu. o_o haha ja och han dog så ovärdigt och ja det störde mig haha jag har inte sett Naruto och kommer nog itne göra det ^^ Ja, han borte fått en mer värdig död... Haha okej, började kolla på Naruto för länge sen men tog sen en paus för att jag tröttnade då det kom skit många avsnitt som inte hade något med storyn att göra. Men började kolla sen igen efter ett halvår typ så har jag äntligen kommit förbi allt det där och är tllbaka i storyn. xD haha sånt är så segt och jag förstår att du i så fall tappar intresset Ja fast jag är i Naruto Shippuuden nu som är typ säsong 2 eller vad man ska säga och än så länge har det inte vart några onödiga avsnitt. xD Men kommer troligen tappa intresset sen igen när jag kommer längre in i serien för min syster sa att det kommer bli sådär igen då, haha. >_< Visst det är bra att få veta lite backstorys o.s.v till varför dom gör som dom gör men det är ju lite irriterande ifall den person bara är med i typ tre avsnitt och sen dör. xD Och det är ju också jobbigt om dom bara gör helt random saker i typ 50 avsnitt, haha. Haha ja det tar ju väldigt lång tid också eftersom den är över 200 avsnitt och jag är på 46, haha.
3 aug, 2012 17:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
3 aug, 2012 17:38 |
|
Deathless
Elev |
Cara Riddle Haha jag får se om jag kommer göra det. Men så länge ingen av mina favoriter dör kommer jag nog göra det för att få veta vad som händer med dom. xD Haha nu blev jag motiverad till att titta några avsnitt så försvinner nu. *poff*
3 aug, 2012 17:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Deathless: haha det brukar vara så ^^ ha så kul ♥Cara Riddle Haha jag får se om jag kommer göra det. Men så länge ingen av mina favoriter dör kommer jag nog göra det för att få veta vad som händer med dom. xD Haha nu blev jag motiverad till att titta några avsnitt så försvinner nu. *poff* ![]()
3 aug, 2012 17:44 |
|
Trezzan
Elev |
Åh vad bra denna delen var. Älskar Voldemort men älskar också Fai och Bella, och såklart Cara. (;
Jag är liksom inte rädd för Voldemort som alla andra är. :O
3 aug, 2012 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen