Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Villket djur skulle du ta?

Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?

1 2 3 ... 27 28 29
Användare Inlägg
lily, luna
Elev

Avatar


Hippogriff! För man kam rida på dem

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

28 dec, 2012 08:49

lunalovegood!!
Elev

Avatar


Fågel Fenix eller drake.

28 dec, 2012 09:42

Archarec
Elev

Avatar


En fenix såklart.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F661ab7372f48ba7100c297425f04b1b1%2Ftumblr_o7a8r9c1e91uqs4fgo5_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F3ecfe2ccf502d27494412cb4a3c4e7b6%2Ftumblr_mymyazAtU01scwli8o1_250.gif

28 dec, 2012 10:38

Elizen
Elev

Avatar


En uggla xD

28 dec, 2012 10:42

Borttagen

Avatar


Knizzlare ♥

28 dec, 2012 10:48

Borttagen

Avatar


En fenix verkar absolut bäst. En evigt lojal kamrat, läkande tårar, dör aldrig, vacker - vad mer kan man önska sig?

29 dec, 2012 14:06

Zendaya
Elev

Avatar


Kanske uggla om de var magiska.
Men helst en Fågel Fenix. ♥

29 dec, 2012 14:16

Nessie00
Elev

Avatar


Uj, svårt.... jag älskar drakar, men dem är farliga om man inte behandlar dem på rätt sätt, knizzlare, nja, jag är mer för hunddjur, en uggla har jag velat ha sen jag såg första filmen, men om man tänker på vad Jinx sa här ovanför mig, så kan den inte konkurrera med en fenix. Ja, fenix blir det.

EXTERMINATE!!!

29 dec, 2012 14:17

Borttagen

Avatar


en kneazle skulle jag nog vilja ha! eller en fågel fenix, eller en pygmépuff, eller alla magiska varelser typ

29 dec, 2012 14:57

Hemira
Elev

Avatar


Fenix, utan tvekan!

29 dec, 2012 16:10

1 2 3 ... 27 28 29

Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?

Du får inte svara på den här tråden.