Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily, luna
Elev |
28 dec, 2012 08:49 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Fågel Fenix eller drake.
28 dec, 2012 09:42 |
|
Archarec
Elev |
28 dec, 2012 10:38 |
|
Elizen
Elev |
En uggla xD
28 dec, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
Knizzlare ♥
28 dec, 2012 10:48 |
|
Borttagen
|
En fenix verkar absolut bäst. En evigt lojal kamrat, läkande tårar, dör aldrig, vacker - vad mer kan man önska sig?
29 dec, 2012 14:06 |
|
Zendaya
Elev |
Kanske uggla om de var magiska.
Men helst en Fågel Fenix. ♥ 29 dec, 2012 14:16 |
|
Nessie00
Elev |
Uj, svårt.... jag älskar drakar, men dem är farliga om man inte behandlar dem på rätt sätt, knizzlare, nja, jag är mer för hunddjur, en uggla har jag velat ha sen jag såg första filmen, men om man tänker på vad Jinx sa här ovanför mig, så kan den inte konkurrera med en fenix. Ja, fenix blir det.
EXTERMINATE!!! 29 dec, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
en kneazle skulle jag nog vilja ha! eller en fågel fenix, eller en pygmépuff, eller alla magiska varelser typ
29 dec, 2012 14:57 |
|
Hemira
Elev |
Fenix, utan tvekan!
29 dec, 2012 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen