Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av Miskel: Skrivet av Alice...: Miskel: WTF MÄHN?! jag kom inte för att inte du skulle komma oxå!! D: Du sa ju att du inte orkade åka nu och på hg lajvet D: MEN WHA?! Du sade att du skulle komma på den här och inte på hg grejen!? tvärt om XD ...Neheeee D:!? När är det då?
20 jun, 2012 01:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen