Tycker ni om Hermione?
Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MrsMalfooy
Elev |
she's the best
18 sep, 2012 08:43 |
|
Borttagen
|
Jag tycker Hermione är lite jobbig
7 okt, 2012 13:25 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker Hermione är lite jobbig Vrf? Jag älskar henne!! 7 okt, 2012 13:25 |
|
Hermione :D
Elev |
7 okt, 2012 20:01 |
|
Viethina
Elev |
Snygg och smart
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 7 okt, 2012 20:41 |
|
me.
Elev |
Jag tycker att hon har en väldigt stark karaktär och man har liksom fått följa henne i flera år. HARRY POTTER SKULLE INTE VARA BRA UTAN HENNE ELLER DRAMIONE ♥
8 okt, 2012 07:48 |
|
Borttagen
|
Klart som in i Merlins kalsonger att jag gillar henne!
Fy fasen vad jobbigt att läsa HP och hata en av huvudpersonerna 0_0 8 okt, 2012 07:50 |
|
Borttagen
|
jag gillar Hermione, hon är inte min favorit men jag gillar henne.
8 okt, 2012 10:24 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Klart som in i Merlins kalsonger att jag gillar henne! Fy fasen vad jobbigt att läsa HP och hata en av huvudpersonerna 0_0 THIS XP
8 okt, 2012 10:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tycker Hermione är lite jobbig This ^^ fast bara ibland. 26 dec, 2012 12:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen