Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 27 28 29 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Victoire Weasly
Elev

Avatar


Du är bäst på att skriva!!

Och jag älskar fortfarande gravstenen lika mycket

~MY TUMBLR~

20 jul, 2012 22:34

Tonks_xD
Elev

Avatar


Åh, jättebra kapitel! Jag svarar på bästa citat och så senare, om det är okej. När jag har datorn...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

20 jul, 2012 22:51

Ginny00
Elev

Avatar


Tack allihop! Svarar mer specifikt imorgon.

20 jul, 2012 23:21

Borttagen

Avatar




Jag kan inte säga vad jag gillade mest, jag gillade ju allt ♥

21 jul, 2012 10:08

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tackar

Sjukt braigt!

”Vad läser du?” George drog till sig boken för att se titeln, och lyckades samtidigt med att välta ut ett glas med mjölk över halva köksbordet och större delen av Hermiones bok. ”Det där var onödigt”, fräste hon surmulet. “Renskrubba.” Mjölken försvann, men boken förblev fuktig. Hon gav George en arg blick och gick iväg från bordet. Hihi, men George då!
Gillade biten om hur hon var sysselsatt
Bra: Allt!
Mindre bra: Du får inse att det inte var något.
Men om du vill ha svar på det av mig kan jag tänka på det och återkomma imorgon
Inse det här: DU SKRIVER NÄSTAN BÄST I HELA VÄRLDEN!!!!!! Punkt.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Btw, älskade hur du formulerade grattiset till oss xD

Ja, George är som vanligt. ♥
Hahaha, tack så himla mycket ♥ För allt.

Skrivet av Borttagen:
Ahdfkihhhjhgh vad bra! Slukade upp kapitlet jätte snabbt, fy vad bra! Du har verkligen talang ♥

Oo nej, sånt kan du säga till någon som har talang! Det vill säga alla utom mig..
Tack så himla mycket!
Skrivet av Victoire Weasly:
Du är bäst på att skriva!!

Och jag älskar fortfarande gravstenen lika mycket

Thank ya Kom faktiskt upp i nästan 1800 ord O__o Helt sjukt mycket..
Mischief Managed ♥ AHDETÄRSÅHIMLAFINTSÅJAGBLIRSTOLTÖVERMIGSJÄLV.

Skrivet av Tonks_xD:
Åh, jättebra kapitel! Jag svarar på bästa citat och så senare, om det är okej. När jag har datorn...

Absolut Tack.

Skrivet av Borttagen:


Jag kan inte säga vad jag gillade mest, jag gillade ju allt ♥

Tacktacktaaaack ♥

21 jul, 2012 11:23

Borttagen

Avatar


Jag tror inte ordet talang räcker till haha och du har verkligen något som är ännu bättre än talang, vad nu man ska kalla det

21 jul, 2012 12:27

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag tror inte ordet talang räcker till haha och du har verkligen något som är ännu bättre än talang, vad nu man ska kalla det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lpdzxbkwkX1qdzdlz.gif
Honestly
Ni är så snälla att jag kommer bli alldeles egoistisk!:$

21 jul, 2012 13:55

Borttagen

Avatar


Men då börjar du ju inse att vi har rätt ♥

21 jul, 2012 13:57

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men då börjar du ju inse att vi har rätt ♥

KOM HIT SÅ JAG FÅR KRAMA DIG ♥

21 jul, 2012 13:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Men då börjar du ju inse att vi har rätt ♥

KOM HIT SÅ JAG FÅR KRAMA DIG ♥
Skulle gärna komma, men jag inser att jag inte hinner.
Ska vara på flygplatsen om en timme.
Exakt.

KRAAAAM!!

21 jul, 2012 14:00

1 2 3 ... 27 28 29 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.