myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av kya: Är det slut nu? jag kan inte se? Men jag skrev iaf svaren på förra sidan... Och jag kommer nog stanna här och hjälpa resten så de också kommer in Jag mee! Jag kom in och undrar en grej... Måsta man vänta ett tag innan man fick börja logga in och sånt som i PotterMore? Fick ett sånt meddelande... Men ja kom me!!! Kan typ dansa!!! 28 jan, 2012 23:18 |
|
hyperion
Elev |
28 jan, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
ALLA NI SOM INTE KLARADE DET IKVÄLL, HEJA ER! NI KLARAR DET TVEKLÖST IMORGON!!!
28 jan, 2012 23:19 |
|
scarhead
Lärare |
28 jan, 2012 23:20 |
|
LilyLovegood
Elev |
Vet någon om det var samma frågor idag som det var igår?
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
28 jan, 2012 23:20 |
|
kya
Elev |
^Det var inte samma c:
Ett tips kan ju vara att du har den här sidan öppen: Första Det är alla gryffindor lösen! Andra frågan så kan du bara fråga folk här, jag hjälper gärna till! Tredje är det bara att snurra runt muspekaren tills den blir 'klickbar'. Fjärde prova att ladda ner böckerna som PDF fil och öppna dem, så kan du bara trycka på ctrl + f så kan du söka på orden ur meningen! ![]() ![]()
28 jan, 2012 23:21
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-28 kl. 23:22
|
|
Borttagen
|
^
^ Det var det inte. 28 jan, 2012 23:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLovegood: Vet någon om det var samma frågor idag som det var igår? Kanske men jag tror inte det för isåna fall skulle det vara någa som kan frågorna och det skulle ju vara lite fusk! Skrivet av scarhead: MEN JÄVLA SKIT, JAG GLÖMDE BORT DET. synd.... 28 jan, 2012 23:22 |
|
LilyLovegood
Elev |
Nu skall jag fira med att gå och lägga mig, god natt allihopa!
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
28 jan, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
28 jan, 2012 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen