vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
prongs
Elev |
Skrivet av adliitam: hmm jag fick lingongrova, sockerdricka, och sen minns jag inte XD EDIT: scones och vitchoklad också och tror att den sista var fisköga! asså fisköga.. YIUK! vill inte tänka på smaken, ännu mindre på konsistensen.. PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 27 jan, 2012 01:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Ska köpa nu
speech! 27 jan, 2012 06:18 |
|
Solkatten
Elev |
Kalkon
Knäck Plast Dillchips Brysselkål "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jan, 2012 09:59 |
|
Salazar1
Elev |
De jag kommer ihåg:
fisköga muffinsmet persilja! Några fler var det men jag kommer inte ihåg dem ;D Slytherin Pride 27 jan, 2012 10:08 |
|
Borttagen
|
Parmesanost
67% tycker om den här smaken! Böna 39% tycker om den här smaken! Tzatziki 63% tycker om den här smaken! Målarfärg 14% tycker om den här smaken! Lime 97% tycker om den här smaken! Usch 27 jan, 2012 12:51 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Daggmask 10% tycker om den här smaken! Ubuntu-cola 78% tycker om den här smaken! ärtor 44% tycker om den här smaken! Snorkråka 16% tycker om den här smaken! Kaffe 28% tycker om den här smaken! speech! 27 jan, 2012 14:09 |
|
Igelkotte
Elev |
Pingisboll.. Hushållspapper.. Isglass.. Bly och lera..
4 dåliga, 1 bra :3 (Isglass! Epictimeeee :D Echoice14812 på Pottermore! :3 27 jan, 2012 17:02 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Igelkotte: Pingisboll.. Hushållspapper.. Isglass.. Bly och lera.. 4 dåliga, 1 bra :3 (Isglass! nomnom isglass ♥ speech! 27 jan, 2012 18:43 |
|
Knizzlare
Elev |
Grädde = Mums!
88% tycker om den här smaken! Pepsi = Blää! 100% tycker om den här smaken! Soja = Yummy! ^w^ 33% tycker om den här smaken! Tulpan = Luktar gott men att äta tulpan, nja, det avstår jag helst ifrån x) 32% tycker om den här smaken! Tyg = Nääh, säger typ som om tulpan, vissa tyger luktar gott men att äta, nä, avstår jag nog också från, haha 19% tycker om den här smaken! ![]()
27 jan, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Cement
9% tycker om den här smaken! Polkagris 97% tycker om den här smaken! äpple 98% tycker om den här smaken! Svartpeppar 26% tycker om den här smaken! äpplepaj 90% tycker om den här smaken! 27 jan, 2012 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen