En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sarza Slytherin
Elev |
Jätte azum och tack
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 27 nov, 2011 17:47 |
|
Susan Bones :D
Elev |
Det var jättebra! (Hermione Granger
I'm a real Hufflepuff, and proud of it. 27 nov, 2011 17:52 |
|
G!nny
Elev |
JÄTTEBRA!!!♥
Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 27 nov, 2011 18:21 |
|
Borttagen
|
Haha, gu vad bra x)
Vet att Susan Bones 27 nov, 2011 18:56 |
|
mine
Elev |
27 nov, 2011 19:15 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av mine: Ajdå borde jag vara rädd nu?!? D: för det verkar som jag borde vara orolig '-' men ändå Meeeera Det borde du verkligen, för det här börjar bli scary... Det här kan bli VÄLDIGT konstigt, för ju mer jag funderar över hemligheten, desto mer utvecklas den. Och den blir bara värre och värre, så jag får nog försöka skära ner på det... Mer kommer så fort jag bestämt mig för exakt vad hemlisen är. Just nu har jag tre som jag väljer mellan. 27 nov, 2011 19:20 |
|
mine
Elev |
27 nov, 2011 19:25 |
|
Borttagen
|
Ja! Gör en hemskt läskig hemlighet som jaaag ska avsölja. Moahahaaa...
27 nov, 2011 19:28 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Vill du verkligen det? Ett tag funderade jag på mord, men jag tror inte det... (inte med flit såklart) Har också tänkt på en extra användare, men det räcker inte. Det hade kunnat vara att du typ var kär, men det räcker inte heller. Och dessutom känns det som att jag blev färdig med det för ett tag efter Kevin Remin och underbara EbbaSofiaSusanna... Jag har en till på lager som känns ganska lagom, men jag vill bara veta hur läskig ni tycker den får vara på skala 1-10 innan jag skriver något. Jag vill inte ge er mardrömmar... 27 nov, 2011 19:31 |
|
Borttagen
|
För mig går det bra med 8-9 c:
27 nov, 2011 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen