Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 278 279 280 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
superman
Elev

Avatar


Enchanted, kör bara på Fredde! Klassiskt och enkelt - kan det bli bättre?

9 nov, 2011 21:13

Ida S
Lärare

Avatar


JoLizz - HAHA ja jättefint ♥ Tycker verkligen du ska köra på det!! xD

Enchanted - Det lät lite mer seriöst, och bättre, kanske (a ) Kreativt ändå att välja efter ett låtnamn! =)

"we live together, and harry does all the cooking."

9 nov, 2011 21:16

Enchanted
Elev

Avatar


superman Eller så kör jag på JosephNigelWilliamAlfredBenjaminWellington Hur har ni lyckats memorera det? Jag var tvungen att kopiera xD Vad hette din drake btw?

9 nov, 2011 21:19

JoLizz
Elev

Avatar


Alltså en kille i min klass kan en "solen skiner, himmlen är blå. Åhh vad skönt att leva då" baklänges UTANTILL med melodi också. Han spelade in när han sjöng baklanges och spelade upp det baklänges så att det blev normalt. Hänger ni med?
Men vad jag menar är HUR KAN HAN KOMMA IHÅG?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m06j27ZZdN1qmbbamo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F22811515%2Fueyq972hub1vjqu6o_large.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lys0wpbgZd1qfji2jo1_400.gif

9 nov, 2011 21:22

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av JoLizz:
Alltså en kille i min klass kan en "solen skiner, himmlen är blå. Åhh vad skönt att leva då" baklänges UTANTILL med melodi också. Han spelade in när han sjöng baklanges och spelade upp det baklänges så att det blev normalt. Hänger ni med?
Men vad jag menar är HUR KAN HAN KOMMA IHÅG?

O.O Jag får huvudvärk av att tänka på det xD Han måste vara översmart eller något

9 nov, 2011 21:24

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
scarhead, du är vacker. Den där killen borde du ta och skita i efter att ha behandlat dig på det sättet. Ta inte åt dig om vad han sa. Det är nog det som är viktigast. Håll ihop med dina vänner och bry dig inte om honom. Han är en idiot som inte förtjänar dig och din epicness 8D *Cyberhug*
okej, var tvungen att citera. tack, jag vet att det inte är något att ta illa upp om då jag vet att jag inte är ful, men tack ändå.
*cyberhug tillbaka*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

9 nov, 2011 21:27

baramin
Elev

Avatar


Min mammas lösning på att mitt ansikte torrar sönder: anti-rynkkräm. Jag upprepar: anti-rynkkräm.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

9 nov, 2011 21:28

Enchanted
Elev

Avatar


Jag kan inte sluta lyssna på Oasis!

9 nov, 2011 21:29

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av LoonyMe:
Jag ska duuuscha. snart. Har alla antecknat detta nu?

Jag har precis duuuschat, jag kan anteckna medans håret torkar

9 nov, 2011 21:29

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Enchanted:
superman Eller så kör jag på JosephNigelWilliamAlfredBenjaminWellington Hur har ni lyckats memorera det? Jag var tvungen att kopiera xD Vad hette din drake btw?
Jarå, fast det går rätt långsamt men Matilda kan det som på räls!
FREDDE SÅKLART!!!

9 nov, 2011 21:29

1 2 3 ... 278 279 280 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.