@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Enchanted, kör bara på Fredde! Klassiskt och enkelt - kan det bli bättre?
9 nov, 2011 21:13 |
|
Ida S
Lärare |
JoLizz - HAHA ja jättefint ♥ Tycker verkligen du ska köra på det!! xD
Enchanted - Det lät lite mer seriöst, och bättre, kanske (a ) Kreativt ändå att välja efter ett låtnamn! =) "we live together, and harry does all the cooking." 9 nov, 2011 21:16 |
|
Enchanted
Elev |
superman Eller så kör jag på JosephNigelWilliamAlfredBenjaminWellington
9 nov, 2011 21:19 |
|
JoLizz
Elev |
Alltså en kille i min klass kan en "solen skiner, himmlen är blå. Åhh vad skönt att leva då" baklänges UTANTILL med melodi också. Han spelade in när han sjöng baklanges och spelade upp det baklänges så att det blev normalt. Hänger ni med?
Men vad jag menar är HUR KAN HAN KOMMA IHÅG?
![]()
9 nov, 2011 21:22 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av JoLizz: Alltså en kille i min klass kan en "solen skiner, himmlen är blå. Åhh vad skönt att leva då" baklänges UTANTILL med melodi också. Han spelade in när han sjöng baklanges och spelade upp det baklänges så att det blev normalt. Hänger ni med? Men vad jag menar är HUR KAN HAN KOMMA IHÅG? O.O Jag får huvudvärk av att tänka på det xD Han måste vara översmart eller något 9 nov, 2011 21:24 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: okej, var tvungen att citera. tack, jag vet att det inte är något att ta illa upp om då jag vet att jag inte är ful, men tack ändå.scarhead, du är vacker. Den där killen borde du ta och skita i efter att ha behandlat dig på det sättet. Ta inte åt dig om vad han sa. Det är nog det som är viktigast. Håll ihop med dina vänner och bry dig inte om honom. Han är en idiot som inte förtjänar dig och din epicness 8D *Cyberhug* *cyberhug tillbaka* 9 nov, 2011 21:27 |
|
baramin
Elev |
Min mammas lösning på att mitt ansikte torrar sönder: anti-rynkkräm. Jag upprepar: anti-rynkkräm.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 9 nov, 2011 21:28 |
|
Enchanted
Elev |
Jag kan inte sluta lyssna på Oasis!
9 nov, 2011 21:29 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Jag ska duuuscha. snart. Har alla antecknat detta nu? Jag har precis duuuschat, jag kan anteckna medans håret torkar 9 nov, 2011 21:29 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Enchanted: Jarå, fast det går rätt långsamt superman Eller så kör jag på JosephNigelWilliamAlfredBenjaminWellington FREDDE SÅKLART!!! 9 nov, 2011 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen