Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av TheWitch: Jag har aldrig skrivit här eftersom jag i princip aldrig ritar längre, men här är min slutuppgift i bild från den här terminen ![]() ![]() Känner också att jag måste skriva att på den verkliga bilden är ögonen i samma färg, men kamerablixten failade lite Verkligen fint, TheWitch, hur kan man missa att det där är Emma? Du är verkligen fantastisk! 25 jun, 2012 13:13 |
|
TacosPanda
Elev |
25 jun, 2012 18:43 |
|
Haunted
Elev |
Alltså, vad fint ni gör allesammans. Känner mig lite.. mobbad här eftersom att jag sitter här med noll kreativitet och är kass på att tecka. Heh..
25 jun, 2012 20:43 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Skrivet av Haunted: Alltså, vad fint ni gör allesammans. Känner mig lite.. mobbad här eftersom att jag sitter här med noll kreativitet och är kass på att tecka. Heh.. Samma här. Tyvärr
25 jun, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Haunted: har du set legenden om korra finns den på tv O_OAlltså, vad fint ni gör allesammans. Känner mig lite.. mobbad här eftersom att jag sitter här med noll kreativitet och är kass på att tecka. Heh.. 25 jun, 2012 22:11 |
|
Haunted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Haunted: har du set legenden om korra finns den på tv O_O Alltså, vad fint ni gör allesammans. Känner mig lite.. mobbad här eftersom att jag sitter här med noll kreativitet och är kass på att tecka. Heh.. Wow, du håller dig verkligen till ämnet. Ja jag har sett Legend of Korra, och om jag inte har fel så har det just varit season final. Men det visas på väl på... Nickelodeon? Dock så ser jag det inte på tv, hehe.
25 jun, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Haunted: jo det gör detSkrivet av Borttagen: Skrivet av Haunted: har du set legenden om korra finns den på tv O_O Alltså, vad fint ni gör allesammans. Känner mig lite.. mobbad här eftersom att jag sitter här med noll kreativitet och är kass på att tecka. Heh.. Wow, du håller dig verkligen till ämnet. Ja jag har sett Legend of Korra, och om jag inte har fel så har det just varit season final. Men det visas på väl på... Nickelodeon? Dock så ser jag det inte på tv, hehe. 25 jun, 2012 22:52 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Jag kan rita en speciel typ av teckning men det är min lilla hemlighet
26 jun, 2012 00:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks-nea1: bamse O_. vill seJag kan rita en speciel typ av teckning men det är min lilla hemlighet 26 jun, 2012 00:10 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Skrivet av Borttagen: har ingen bra bild på den :-/Skrivet av Tonks-nea1: bamse O_. vill se Jag kan rita en speciel typ av teckning men det är min lilla hemlighet
26 jun, 2012 00:19 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen