Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami flinade och gjorde som Lola sa.
21 okt, 2015 19:32
|
|
Borttagen
|
Lola log emot honom och la tyst i allt anant och mjölken och blev klar
-arbeta på nu
sa hon retligt och log och fixade med elden vid ungenn
21 okt, 2015 19:38
|
|
Borttagen
|
Yami såg på henne och sa.
- Skit.....jag som trodde att detta var kvinnogöra, men visst.
21 okt, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
Lola flinar till
-jaså du vil fixa med ugnen
sa hon och skrattar till coh blev klar och log och koade degen
-perfekt ju
sa ho
21 okt, 2015 19:44
|
|
Borttagen
|
Yami såg på henne och sa.-
- EE okej
21 okt, 2015 19:45
|
|
Borttagen
|
Lola log lite emot honom
-men du den e klar
sa hon och stoppar honom och tog skålen och la ut börsdn coh fxiade tyst resten till honom så det blev en halv deg och gav honom halva
-ja gör bullar nu min prins
sa hon
21 okt, 2015 19:47
|
|
Borttagen
|
Yami rodnade och gjorde som hon sa en var ine alls bra på sådant.
Men gjorde ändå sitt bästa.
21 okt, 2015 19:48
|
|
Borttagen
|
Lola log emot honom
-ser bra ut men försk ta lite mer deg
sa hon mjukt och gjorde kart sian rätt fort och la dem på en låt. man märtke hon gjort detta ofta
21 okt, 2015 19:49
|
|
Borttagen
|
Yami tittade på henne och sa
'- Hörru det behövss inte, de blir de ju så stora.
21 okt, 2015 20:00
|
|
Borttagen
|
Lola flinar
-okej oekj du vinner Yami
sa hon och log emot hoom
-säg til lnär du e klar
sa hon och fixade med sian
21 okt, 2015 20:00
|
Du får inte svara på den här tråden.