Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
7 okt, 2012 12:33 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bra eller dålig? *Nervös* Medium 7 okt, 2012 12:33 |
|
Borttagen
|
Åh... ousch vad läskigt :O
7 okt, 2012 12:35 |
|
Ginny00
Elev |
NU HAR JAG SETT HELA TVÅ SÄSONGER AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
PRETENDING VAR BÄSTA NUMRET EVER OCH AVSNITTET ÄGDE OCH ASDFGHJKL!!!!! 7 okt, 2012 17:30 |
|
APELSiiN
Elev |
Jag och min vän har ett Glee youtube konto, där vi laddar upp låtarna. Vi har haft det ett tag, men inte laddat upp så ofta och sånt.
Men jag ska försöka att vara mer aktiv, och få min vän aktiv haha. Men vi laddar bara upp låtar, inte själva uppträdandet. För det blir typ alltid blockat Men ja kontot heter Gleekmusiconline @Youtube om ni vill lyssna på några låtar,http://www.youtube.com/user/Gleekmusiconline?feature=mhee. Ska snart köpa fler låtar så jag kan ladda upp de Jag fangirlade riktigt mycket när jag såg att ''Jar of hearts'' hade 69.000 views jag bara: OHOHOH. ![]()
7 okt, 2012 17:37 |
|
baramin
Elev |
Alltså fattar inte är det typ paus nu haha?
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 okt, 2012 17:39 |
|
AlexZz
Elev |
7 okt, 2012 17:40 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av baramin: Alltså fattar inte är det typ paus nu haha? Ja, åh 4 veckors paus jobbigt. 8 November börjar det i USA igen. ![]()
7 okt, 2012 17:55 |
|
baramin
Elev |
Åh ok tack!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 okt, 2012 17:58 |
|
reckless
Elev |
Skrivet av Ginny00: avsnitt 18 alltså, då kommer du få en chock.. .. Händer väl inget särskilt i avsnitt 18? Inte vad jag minns iallafall O.o CharmBlood26477 @ Pottermore 7 okt, 2012 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen