Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kökssyster
Elev |
Pyjamas!
Visserligen tycker jag att nattlinne räknas in i kategorin pyjamas men ändå. Jag skulle dock inte klara mig utan varken pyjamasar eller nattlinnen... D: 10 dec, 2012 22:35 |
|
Miss Black
Elev |
11 dec, 2012 15:20 |
|
LittleButterfly
Elev |
11 dec, 2012 21:22 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tänker nog också välja pyjamas eftersom jag använder det mer och tycker att det är lite varmare och mysigare, fastän jag tycker det blir rätt trist när typ alla väljer samma ...
Orkar inte räkna resultatet, men pyjamas vann med största sannolikhet ... Obs! Ny fråga i första inlägget! 12 dec, 2012 08:22 |
|
MizzNina
Elev |
Drew Barrymore.
Hon är lätt coolare. Och gör rent generellt bättre filmer. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 dec, 2012 08:25 |
|
Irah
Elev |
12 dec, 2012 11:33 |
|
Disenchanted
Elev |
12 dec, 2012 12:27 |
|
Lurad
Elev |
Kirsten Dunst, jag vet inte varför men det var min första tanke så jag säger henne xd
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 12 dec, 2012 13:23 |
|
Danzi
Elev |
12 dec, 2012 13:50 |
|
Little J
Elev |
12 dec, 2012 13:56 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen