Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rupert_grint
Elev |
hur kjan du inte?
Del ett- nej Del två- JAAA pum har facebook? "Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 26 jan, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Ja.
PUM är brunett? 26 jan, 2012 20:17 |
|
adliitam
Elev |
26 jan, 2012 20:24 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Nej men nära
PUM Älskar Lily Potter? Har jag fel? 26 jan, 2012 20:47 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
26 jan, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Självklart!
PUM gillar Snape? 27 jan, 2012 13:52 |
|
Borttagen
|
Ja
PUM gillar Sagan om Ringen? 27 jan, 2012 14:29 |
|
nilla10
Elev |
har aldrig sätt det.
PUM har glasögon? hej hej! :) 27 jan, 2012 14:57 |
|
Borttagen
|
Nej
PUM älskar att läsa? 27 jan, 2012 15:02 |
|
Whya
Elev |
27 jan, 2012 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen