Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: AlvaRawenclaw har nyss gjort det offentligt att hon är kär i Mrs.Tonks genom sin profil. Eller..? "OM DET INTE ÄR MIG ALVA, DÅ SKA JAG-" (Och där förs Tonks utom hör och synhåll) ... jag har inte alls tråkigt och är inte alls upprörd över att min alva gillar nån annan. Klaaart det är du elin, vem har inte en crush på dig liksom? --- Det sägs att jag har snott leegordans profilbild jag var du med i det där namnbytet eller vad det nu var? :3 (förlåt för att jag taggade dig LeeGordan) 13 maj, 2012 20:50
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-13 kl. 20:54
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Najj, men ingetSkrivet av Borttagen: dill99 : Det är adsolut inget. Det är väl tillräckligt trist för dig ändå jag förstår inte vad du menar? 13 maj, 2012 20:50 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag var du med i det där namnbytet eller vad det nu var? :3 Meen, jag har en liten crush på dig. Det är svårt att inte ha det :> Namnbytet? speech! 13 maj, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Det sägs att Isac har fått tillåtelse till att spela 50 timmar på en vecka :o
13 maj, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Det sägs att Elma00 borde gå och lägga sig.
13 maj, 2012 21:24 |
|
_SanD_
Elev |
13 maj, 2012 21:25 |
|
LovisaPotter
Elev |
Det sägs att LovisaPotter håller på med en konstig musik läxa så här på kvällskvisten,
hon HATAR läxor, särskilt när hon behöver göra dem på kvällskvisten!!! Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 13 maj, 2012 21:25 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
det sägs att alva är ledsen för att ingen gillar henne. och nu loggar hon ut.
speech! 13 maj, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: det sägs att alva är ledsen för att ingen gillar henne. och nu loggar hon ut. jag gillar dig. 13 maj, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: det sägs att alva är ledsen för att ingen gillar henne. och nu loggar hon ut. OH MY tänk aldrig så!! Vi älskar dig no matther what! 13 maj, 2012 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen