Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag skrev en novell (På engelska) och jag tänkte 'okej, så typ tre sidor? Det klarar du väll?' och det vart inte för mycket! även om jag kan skriva ca fyra rader till...
Men nu ska jag skriva en sammanfattning om upplysningen... Ugh det går inte bra Dx ![]()
3 feb, 2017 14:56 |
|
Lollo16
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Asså längdskidspjäxor är såååå sköna!!! Mycket skönare än slalom iaf ![]()
3 feb, 2017 15:12 |
|
Emmi
Prefekt |
*DESPERAT ton* okejj jaaag behöver 5/6 draknamn igen.. Vad mina just nu heter typ Simba, Mumin, Puuhapete och sedan minns jag inte mera.. HJÄPPEEEE
Skrivet av Lollo16: Skrivet av GinnyHermionePotter: Asså längdskidspjäxor är såååå sköna!!! Mycket skönare än slalom iaf SLALOM ♥_♥ Pjäxorna är sköna om man har kul!! x)
3 feb, 2017 21:28 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Emmi: *DESPERAT ton* okejj jaaag behöver 5/6 draknamn igen.. Vad mina just nu heter typ Simba, Mumin, Puuhapete och sedan minns jag inte mera.. HJÄPPEEEE Skrivet av Lollo16: Skrivet av GinnyHermionePotter: Asså längdskidspjäxor är såååå sköna!!! Mycket skönare än slalom iaf SLALOM ♥_♥ Pjäxorna är sköna om man har kul!! x) Håller med! Jag längtar ut i backen igen men min lillebrors korsband (en typ del i knät) har gått av och därför blir det ingen skidsemester i år "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 3 feb, 2017 21:36 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Emmi: *DESPERAT ton* okejj jaaag behöver 5/6 draknamn igen.. Vad mina just nu heter typ Simba, Mumin, Puuhapete och sedan minns jag inte mera.. HJÄPPEEEE Skrivet av Lollo16: Skrivet av GinnyHermionePotter: Asså längdskidspjäxor är såååå sköna!!! Mycket skönare än slalom iaf SLALOM ♥_♥ Pjäxorna är sköna om man har kul!! x) Håller med! Jag längtar ut i backen igen men min lillebrors korsband (en typ del i knät) har gått av och därför blir det ingen skidsemester i år Nieee... Jag ska till ett helt nytt ställe som är ett av Finalnds största och jag är seriösat så taggaaad!!!!
3 feb, 2017 21:42 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Emmi: *DESPERAT ton* okejj jaaag behöver 5/6 draknamn igen.. Vad mina just nu heter typ Simba, Mumin, Puuhapete och sedan minns jag inte mera.. HJÄPPEEEE Skrivet av Lollo16: Skrivet av GinnyHermionePotter: Asså längdskidspjäxor är såååå sköna!!! Mycket skönare än slalom iaf SLALOM ♥_♥ Pjäxorna är sköna om man har kul!! x) Håller med! Jag längtar ut i backen igen men min lillebrors korsband (en typ del i knät) har gått av och därför blir det ingen skidsemester i år Nieee... Jag ska till ett helt nytt ställe som är ett av Finalnds största och jag är seriösat så taggaaad!!!! Lyllos dig! Jag saknar skidorna så mycket! Hoppas i alla fall att du får det bra på din semester ♥ "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 3 feb, 2017 21:44 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Emmi: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Emmi: *DESPERAT ton* okejj jaaag behöver 5/6 draknamn igen.. Vad mina just nu heter typ Simba, Mumin, Puuhapete och sedan minns jag inte mera.. HJÄPPEEEE Skrivet av Lollo16: Skrivet av GinnyHermionePotter: Asså längdskidspjäxor är såååå sköna!!! Mycket skönare än slalom iaf SLALOM ♥_♥ Pjäxorna är sköna om man har kul!! x) Håller med! Jag längtar ut i backen igen men min lillebrors korsband (en typ del i knät) har gått av och därför blir det ingen skidsemester i år Nieee... Jag ska till ett helt nytt ställe som är ett av Finalnds största och jag är seriösat så taggaaad!!!! Lyllos dig! Jag saknar skidorna så mycket! Hoppas i alla fall att du får det bra på din semester ♥ Åker ni inte på skiddag från skolan då? (Är det bara jag som drömt om att tävla i slalom? xD) Nja, lite problematiskt då jag bor i södra Södra Svergie... "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 3 feb, 2017 21:57 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Emmi: *DESPERAT ton* okejj jaaag behöver 5/6 draknamn igen.. Vad mina just nu heter typ Simba, Mumin, Puuhapete och sedan minns jag inte mera.. HJÄPPEEEE Rory Lolly Pippi Gurka Daisy Winnie Indy Grumpy Dream Snow 4 feb, 2017 08:36 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: *DESPERAT ton* okejj jaaag behöver 5/6 draknamn igen.. Vad mina just nu heter typ Simba, Mumin, Puuhapete och sedan minns jag inte mera.. HJÄPPEEEE Rory Lolly Pippi Gurka Daisy Winnie Indy Grumpy Dream Snow Snälla, döp Draken till gurka! Det är det vackraste jag hört! xD Annars kan du ta något av namnen mina kaktusar heter: Sigmund, Doris, Bengt, Bengtus, Nudelkassarna (ifrågasätt inte namnet, det är en lång historia) eller Pontus.
4 feb, 2017 11:08 |
|
Emmi
Prefekt |
4 feb, 2017 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen