Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Asså guuuuuuuud! Läste ut hungerspelen precis... BUHHÖÖÖ xc Ni vet känslan när man läser ut en riktigt bra bok....
"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 30 jan, 2017 08:14 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Jag veeet! Jag var i Huston när jag läste ut sista boken i Heroes of Olympus-serien. Jag grät floder, men ingen förstod vad jag grät över!Asså guuuuuuuud! Läste ut hungerspelen precis... BUHHÖÖÖ xc Ni vet känslan när man läser ut en riktigt bra bok.... 30 jan, 2017 09:29 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Emmi: Nästan ingen av er vet detta men jag var 2a lagkapten, jag ledde uppvärmning och ropade mket på plan. 1a lagkaptenen var bara med mig på uppvärmningen och var lagkapten på matcherna eftersom hon är 2 språkig. Men hon och jsg har blivit mket "närmare" tack vare det. Jag har tagit kontakt med henne och de andra om en sak och hon skickade igår kväll."Emmi, jag är jätte glad ^över ditt beslut^" (^betyder att hon inte sa så men jag vill inte gå ut med vad). Hon kallade mig Emmi? Hon brukar ALDRIG säga det! Utan hon änvänder mitt riktoga namn?! Jag blev glad bara av att hon hörde av sig! Kul! Jag var på en cup här om dagen där jag träffade en tjej som hette Ella. Vi clickade direkt och har börjat snapa jätte mycket med varandra. Hon är skit rolig och jag är jätte glad att jag träffade henne. "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 31 jan, 2017 07:52 |
|
Hayato
Elev |
31 jan, 2017 11:26 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: Kan du inte läsa HOO istället!Jag har nu läst ut insergent och håller på med allegiant.. yay! 31 jan, 2017 11:37 |
|
Missy The Timelady
Elev |
31 jan, 2017 11:40 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Hayato: Jag har nu läst ut insergent och håller på med allegiant.. yay! Lycka till med att läsa allegiant! Jag lyckades nästan inte eftersom jag måste ta 1 veckas paus där jag bara grät xDD
31 jan, 2017 16:17 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Hayato: Jag har nu läst ut insergent och håller på med allegiant.. yay! Lycka till med att läsa allegiant! Jag lyckades nästan inte eftersom jag måste ta 1 veckas paus där jag bara grät xDD HahaxDD Samma här... "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 1 feb, 2017 13:30 |
|
Trädet
Elev |
Skrivet av Hayato: Jag har nu läst ut insergent och håller på med allegiant.. yay! Åh, lycka till! XD Säg till när du har läst ut den När jag läste den gick jag runt och grät i nästan en hel dag...
2 feb, 2017 17:20 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
3 feb, 2017 09:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen