Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella01
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag städade mitt rum och plötsligt hoppade min dörr av gångjärnen!....... Ooops!!! Oj, bara sådär??? ✩✩✩ 22 jan, 2017 13:19 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Ella01: Gångjärnen hoppade av! Jag vet inte hur det gick till!Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag städade mitt rum och plötsligt hoppade min dörr av gångjärnen!....... Ooops!!! Oj, bara sådär??? 22 jan, 2017 13:54 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Ella01: Gångjärnen hoppade av! Jag vet inte hur det gick till! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag städade mitt rum och plötsligt hoppade min dörr av gångjärnen!....... Ooops!!! Oj, bara sådär??? oooo-kej... och du är inte dotter till hefaistos... hm L
26 jan, 2017 15:11 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: Nej! Jag vet inte hur det gick till!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Ella01: Gångjärnen hoppade av! Jag vet inte hur det gick till! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag städade mitt rum och plötsligt hoppade min dörr av gångjärnen!....... Ooops!!! Oj, bara sådär??? oooo-kej... och du är inte dotter till hefaistos... hm 26 jan, 2017 15:28 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Emmi: Ngon som vill hjälpa mig med en sak till min fanfiction?? Visst c: Vad behöver du hjälp med?
27 jan, 2017 21:34 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Ngon som vill hjälpa mig med en sak till min fanfiction?? Visst c: Vad behöver du hjälp med? Kan jag skicka en uggla om det? Självklart
27 jan, 2017 22:00 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag städade mitt rum och plötsligt hoppade min dörr av gångjärnen!....... Ooops!!! Jag städade också mitt rum idag, och gissa vad jag hittade i min skrivbordslåda som gjorde mig skit glad? En...*Trumvirvel*... MARABOU CHOKLAD FRÅN FÖRRA VECKAN! XD Nu sitter jag och äter den och känner mig så jäkla nöjd xD "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 28 jan, 2017 19:42 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag har inte kunnat äta tranbär sedan USA! Det får mig att gråta på en gång! Får tårar i ögonen nu bara av att skriva om det!WTH händer med mig? För 1 år sedan skulle jag ha gråtit av att inte ha godi på en lördag. nu sitter jag här och gråteer för jag inte får torskade tarnbär.. 28 jan, 2017 20:24 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: WTH händer med mig? För 1 år sedan skulle jag ha gråtit av att inte ha godi på en lördag. nu sitter jag här och gråteer för jag inte får torskade tarnbär.. I wish det var jag... idag har jag ätit godis, en runebergs tårta, chips med dipp och nu sitter jag här med en chokladplatta. Hmm... man borde väl göra något åt saken xD
28 jan, 2017 20:26 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
28 jan, 2017 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen