@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
9 nov, 2011 21:00 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Enchanted: Tiamat kanske efter Mesopotamien-draken? :d Skrivet av Ida S: Skrivet av Enchanted: OMG! Jag är en gallon ifrån att ha tillräckligt mycket pengar så jag kan köpa en drake! INTE BLIXTEN MCQUEEN, FÖR DET HAR JAG PAXAT ♥ hahaha VILKET AWESOME NAMN JU! Jag har verkligen idétorka när det gäller namn just nu Timat får mig att tänka på aromat xD Mesopotamien har något att göra med samma religion som Horus va? o.o Jag tror att jag ska döpa min drake efter en låt 9 nov, 2011 21:03 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Enchanted: Njaeueej - jag har ingen aning O.o men vi läste om Mesopotamien på SO:n och det fanns en drake som hette Tiamat som jag tyckte var fint typ. Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Enchanted: Tiamat kanske efter Mesopotamien-draken? :d Skrivet av Ida S: Skrivet av Enchanted: OMG! Jag är en gallon ifrån att ha tillräckligt mycket pengar så jag kan köpa en drake! INTE BLIXTEN MCQUEEN, FÖR DET HAR JAG PAXAT ♥ hahaha VILKET AWESOME NAMN JU! Jag har verkligen idétorka när det gäller namn just nu Timat får mig att tänka på aromat xD Mesopotamien har något att göra med samma religion som Horus va? o.o Jag tror att jag ska döpa min drake efter en låt ![]()
9 nov, 2011 21:04 |
|
Ida S
Lärare |
Enchanted - Bara inte låten heter Fest hos Mange, HAHA xD *töntigt lättroad*
"we live together, and harry does all the cooking." 9 nov, 2011 21:05 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Har bara skrivit om Osiris, Anubis och Ra, orkar inte skriva om alla hundra egyptiska gudar o.O tror ni att det duger så?
![]()
9 nov, 2011 21:06 |
|
JoLizz
Elev |
9 nov, 2011 21:09 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 9 nov, 2011 21:10 |
|
JoLizz
Elev |
En hette Protego, en Ascendio och sen kommer Mange!
![]()
9 nov, 2011 21:12 |
|
Enchanted
Elev |
GinnyOlivia TYcker också att Tiamat är fint
lol xD HAHA Nä, jag funderar faktiskt på någon låt från Keane eller coldplay eftersom de är mina absoluta favoritband 9 nov, 2011 21:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 9 kl. 21:13
|
|
LoonyMe
Elev |
9 nov, 2011 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen