Dagens citat.
Forum > Off Topic > Dagens citat.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jac
Elev |
22 maj, 2012 21:22 |
|
Legolas
Elev |
Skrivet av Borttagen: "Det stavas D-U!" Legolas haha till Samme ja ♥ "Hästarna är ju inte ens förfan här... vad är det här för samhälle?" - William Spetz (bor i samma samhälle och håller med han) "WE FUCKING LOVE YOU GUYS!" - Louis Tomlinson ![]() ![]() ![]()
bara så ni vet är jag nästan alltid oseriös
22 maj, 2012 22:22 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Den har säkert dykt upp förr men jag tröttnar aldrig:
"Wanting to be someone else is a waste of the person you are" - Kurt Cobain ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 maj, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
People who don't know me hink I'm quiet. People who know me wish I was.
23 maj, 2012 07:21 |
|
Jossan
Elev |
Looking at your best friend wondering why you love that crazy bastard!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 maj, 2012 10:14 |
|
Elin@
Elev |
"Ni ska vara här, så ni som är klara får sitta här och låtsas plugga." - Min vikarie
23 maj, 2012 11:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Detta har jag hörta av mina bästisar, förlåt om ni blir arga, karin och karin.
Harry potter, pojken som överlevde, tom dolder,pojken som inte överlevde jag är jättecoolig älska mig plz 23 maj, 2012 12:09 |
|
Borttagen
|
"If you yell loud enough, someone will eventually come and see what all the fuss is about."
- Garrus Vakarian, Mass Effect 23 maj, 2012 13:10 |
|
Borttagen
|
(*klassen ser på en naturfilm med söta isbjörnsungar*)
Klass: Neeee! (ni vet det där ljudet som man brukar göra när man ser nått sött) Kille i klassen: Vadå Nej? Jo! 23 maj, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
''Asså Erika, det är bara några veckor kvar till sommarlovet, hur ska vi överleva utan varandra? Vi som är bästisar och har våran hemliga klubb som ingen vet om! Hur blir det med den? Jag kommer sakna dig skitmycket ju! Lova att smsa eller ringa, okej?'' - En kille i min klass.
Inget av det där är sant dock. Han påstår att vi är bästisar och har en hemlig klubb hela tiden. Jag har dessutom inte hans nummer, så eh. :s 23 maj, 2012 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen