Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av WhiteTwice: jag har inget annat för mig asså... Jag har aldrig gjort ett hp pyssel, linnlivegood du gör hela tiden.. Jag blir avis minn mat med glasögon och blixt är21 feb, 2012 17:12 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag vet inte, men det vore sjukt roligt att testa! Lycka till om du ska göra det! Tror att du klarar det!
Winter is coming... 21 feb, 2012 17:13 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Jag vet inte, men det vore sjukt roligt att testa! Lycka till om du ska göra det! Tror att du klarar det! Eller hungerspelen (no offend) man kan lixom göra den där fåglen med pilen sen...allt! Harry Potter: Trollstavar, kvicken, pengar, godis, djur, maträtter, Lunas smygprutts-glasögon, ärr, skämt och tonvis med andra grejer! Ge tummen upp om Harry Potter är det bästa som har hänt er. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 feb, 2012 17:18 |
|
LouGreen
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Weasleygirl98: Jag vet inte, men det vore sjukt roligt att testa! Lycka till om du ska göra det! Tror att du klarar det! Eller hungerspelen (no offend) man kan lixom göra den där fåglen med pilen sen...allt! Harry Potter: Trollstavar, kvicken, pengar, godis, djur, maträtter, Lunas smygprutts-glasögon, ärr, skämt och tonvis med andra grejer! Ge tummen upp om Harry Potter är det bästa som har hänt er. Man blir väldigt peppad! 21 feb, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: godis för mamma tar alltid och äter upp mitt godis -.- Skrivet av Borttagen: ska göra en hemlig låda i en bok med mohahahah Vad ska du ha i den då?? Haha, förlåt, men det där lät så himla roligt!Fast jag förstår dig, min pappa nallar jämt ur min godis påse! Och jag nallar ur min lillebrorsas! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: ja vetSkrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: godis för mamma tar alltid och äter upp mitt godis -.- Skrivet av Borttagen: ska göra en hemlig låda i en bok med mohahahah Vad ska du ha i den då?? Vad elakt! snygt va ^^ hadde lite tråkigt medan limet och färgen torkar Supersnygg! Jag vill också göra en sån! Ginny.:.Weasley: Skulle ha gillat, men kan inte rösta på fler inlägg idag... 21 feb, 2012 18:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-21 kl. 18:07
|
|
Borttagen
|
jag ska göra bertie botts bönor nu
21 feb, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag ska göra bertie botts bönor nu Kul!^^ Bild sen? ♥ 21 feb, 2012 18:08 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av LouGreen: Ja.. Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Weasleygirl98: Jag vet inte, men det vore sjukt roligt att testa! Lycka till om du ska göra det! Tror att du klarar det! Eller hungerspelen (no offend) man kan lixom göra den där fåglen med pilen sen...allt! Harry Potter: Trollstavar, kvicken, pengar, godis, djur, maträtter, Lunas smygprutts-glasögon, ärr, skämt och tonvis med andra grejer! Ge tummen upp om Harry Potter är det bästa som har hänt er. Man blir väldigt peppad! 21 feb, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag ska göra bertie botts bönor nu Kul!^^ Bild sen? ♥ Skrivet av Borttagen: Aa visst Skrivet av Borttagen: jag ska göra bertie botts bönor nu Kul!^^ Bild sen? ♥ 21 feb, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
Bra! ♥
21 feb, 2012 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen