Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KajsaRC2001
Elev |
26 aug, 2013 22:16 |
|
Borttagen
|
Jag tittade på honom med en förförisk blick.
"jag har saknat dig älskling,sa jag svagt 26 aug, 2013 22:18 |
|
KajsaRC2001
Elev |
26 aug, 2013 22:21 |
|
Borttagen
|
Jag kände hur jag började bli upphetsad,mina stringtrosor hade blivit våta.
Jag njöt av Lukes kyssar 26 aug, 2013 22:22 |
|
KajsaRC2001
Elev |
26 aug, 2013 22:24 |
|
Borttagen
|
Jag följde med i Lukes rörelse.
Jag satte mig bredvid honom i soffan. Jag började långsamt stryka hans hår. 26 aug, 2013 22:25 |
|
Borttagen
|
Jag kysste Mas
27 aug, 2013 16:56 |
|
Borttagen
|
jag sa ''visa att du är en kvinna!'' igen till kelly
27 aug, 2013 16:57 |
|
Borttagen
|
Jag ignorerade Mas kommentar
" Så, nu har vi Peter, Shunny, Ichigo & Caspian " sa jag glatt 27 aug, 2013 17:00 |
|
Borttagen
|
ja, men tycker du inte att det saknas någon?'' frågade jag sexigt
27 aug, 2013 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen