Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
18 mar, 2014 00:13 |
|
Borttagen
|
Jo
Jag har aldrig haft tandställning. 18 mar, 2014 09:41 |
|
Ithrenniel
Elev |
18 mar, 2014 10:18 |
|
Qlql
Elev |
18 mar, 2014 14:01 |
|
Hedwig96
Elev |
nej
Jag har aldrig snattat nåt 18 mar, 2014 17:31 |
|
Fellrendión
Elev |
Usch, jag minns när jag var (i alla fall under 5 år) på ett kalas och såg en leksak jag ville ha och snattade den så jo det har jag.
Även säkert på dagis också... Jag var väl en halv-kleptoman när jag var liten... Jag har aldrig gillat lakrits.
18 mar, 2014 18:24 |
|
Ithrenniel
Elev |
18 mar, 2014 18:26 |
|
Borttagen
|
Joo ♥
Jag har aldrig tyckt om att bada med klassen... :s 18 mar, 2014 18:54 |
|
Ithrenniel
Elev |
18 mar, 2014 18:58 |
|
kitto
Elev |
Jo, en.
Jag har aldrig sovit över med en kille. 18 mar, 2014 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen