Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag viker upp lappen för att läsa.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 dec, 2013 07:21 |
|
Borttagen
|
Den är jättekladdig
4 dec, 2013 07:24 |
|
Queen Boo
Elev |
(Vad ska det stå?)))
jag är jättecoolig älska mig plz 4 dec, 2013 07:24 |
|
Borttagen
|
"Varför Royan? Varför?" frågade Dumbledore.
4 dec, 2013 07:44 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag läser texten
jag är jättecoolig älska mig plz 4 dec, 2013 08:14 |
|
Borttagen
|
"Jag var övertagen. Jag har vart det en gång innan idag. Någon vill att jag ska bort från skolan. Jag är ledsen Dumbledore. Du har ful rätt att relegera mig. Men då ska Sarah också bli det. Hon lamslog McGonogall." sa jag. (Förlåt att jag skrev så mycket
4 dec, 2013 14:22 |
|
Queen Boo
Elev |
(Det var inte så mycket)
Det står... jag är jättecoolig älska mig plz 4 dec, 2013 14:34 |
|
Borttagen
|
"Jag förstår. Men vem?" sa Dumbledore 4 dec, 2013 14:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag slänger lappen i elden
jag är jättecoolig älska mig plz 4 dec, 2013 14:58 |
|
Borttagen
|
"och Sarah ska bli relegerad. Om hon inte har en vettig förklaring." sa Dumbledore.
4 dec, 2013 15:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen