Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av legobitar: Citat: IIIIIIIIIIIIH!!! Är dock lite så där vet inte över att: Spoiler: Tryck här för att visa! kanske! Spoiler: Tryck här för att visa! Don't think so. Jag menar, bilder på dem som karaktärer har ju visats...
6 okt, 2012 21:14 |
|
scarhead
Lärare |
det jag vet är att Naya har lagt upp en bild då hon hade en Grease-frisyr, så jag antar de har roller där.
6 okt, 2012 21:18 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av scarhead: det jag vet är att Naya har lagt upp en bild då hon hade en Grease-frisyr, så jag antar de har roller där. Ja, precis, jag har sett båda Naya, Lea och... var det Chris? I Grease kostymer
6 okt, 2012 21:19 |
|
legobitar
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av scarhead: det jag vet är att Naya har lagt upp en bild då hon hade en Grease-frisyr, så jag antar de har roller där. Ja, precis, jag har sett båda Naya, Lea och... var det Chris? I Grease kostymer ah ok my bad. har blacklistat spoilers fram till i fredags så har inte så stor koll på vad som händer i 4x05 och framåt :p jay tumblr 6 okt, 2012 21:52 |
|
ailiiin
Elev |
Åååh, lite efter kanske.. men jag såg imorse att låtarna till första avsnittet är uppe på spotify
yaaaay, blev asglaaad 7 okt, 2012 09:57 |
|
Savi
Elev |
7 okt, 2012 10:06 |
|
Ginny00
Elev |
Ska se tre avsnitt till, sedan får jag börja på tredje säsongen
7 okt, 2012 11:34 |
|
Eriskay
Elev |
Skrivet av Savi: IIIIIIIIIIIIH!!! Är dock lite så där vet inte över att: Spoiler: Tryck här för att visa! Det tycker jag låter troligt! Spoiler: Tryck här för att visa! Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 7 okt, 2012 11:44 |
|
Borttagen
|
Ååååh hihi jag är på avsnitt 8 säsong 2 hihi det är så kul att se ^^
7 okt, 2012 12:28 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ååååh hihi jag är på avsnitt 8 säsong 2 hihi det är så kul att se ^^ avsnitt 18 alltså, då kommer du få en chock.. 7 okt, 2012 12:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen