Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
10 dec, 2012 19:46 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Pyjamas. Det är så mysigt, och nattlinnen trasslar man bara in sig i.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 10 dec, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Pyjamas (eller en t-shirt). Ändå sover jag väldigt ofta i nattlinne, haha!
10 dec, 2012 19:59 |
|
Obliviate_
Elev |
Pyjamas
10 dec, 2012 20:01 |
|
lumos1
Elev |
10 dec, 2012 20:02 |
|
MissBellatrix
Elev |
Jag sover i enorma t-shirts, men pyjamas är skönt och sitter fast, medan nattlinne fladdrar runt och är irriterande... Så.. PYJAMAS! : )
Hey there. You come here often? 10 dec, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Pyjamas!
Jag tycker att nattlinne är så... Usch när man vaknar :C Då är kanten ovanför magen, och om man är som jag blir man kall för att man inte har täcke D: Men pyjamas är mysigt ♥ 10 dec, 2012 21:21 |
|
reckless
Elev |
Pyjamas
CharmBlood26477 @ Pottermore 10 dec, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
Dagens tema fick mig att börja sakna en pyjamas ♥ Får ta en sväng i garderoben sedan och se om jag hittar min *har ingen ordning* Pyjamas säger jag!
10 dec, 2012 21:54 |
|
Bombarda
Elev |
pyjamas
Kärlek till alla! 10 dec, 2012 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen