Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
juliaweasly
Elev |
Jepp!
Pum äter just nu? Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
26 jan, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
Ja.. Chokladbollar.. :3
PUM gillar chockladbollar? 26 jan, 2012 16:04 |
|
Boba
Elev |
Ja!
PUM älskar snö? 26 jan, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Nja...
PUM ska ha HP-tema på sitt kalas? 26 jan, 2012 17:23 |
|
Borttagen
|
Har aldrig kalas längre, så.. Nej.
PUM gillar ''Hollywood Undead''? 26 jan, 2012 17:25 |
|
nilla10
Elev |
???? vad är det????
PUM är ledig imorgon? (jag är det iallafall) hej hej! :) 26 jan, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
^ Det är ett band. :3
Nej, åh nu blev jag avis. :< PUM vill flytta till England? 26 jan, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
En svår fråga, både ja och nej XD
PUM gillar tomater? 26 jan, 2012 18:27 |
|
rupert_grint
Elev |
Nä
Pum ääälllssskkkaaarrr one direction ! "Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 26 jan, 2012 18:53 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Nej
PUM älskar filmen Dödsrelikerna mest av alla filmer? 26 jan, 2012 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen