Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den Klubbiga Klubben

Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben

1 2 3 ... 2778 2779 2780 ... 2914 2915 2916
Användare Inlägg
GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Idag så hjälpte en kille i min klass mig med en sak på IPaden. Jag sa tack till honom och sedan sa han
"Varsågod min fina... ehm... ehm... ehm...... vän!"


Hahahahahah vad gulligt!
Alla tror att han gillar mig!


Det tror jag med hahahahah

Same
Men jag gillar inte honom! Bara som vän.

Awww... Sad love story
Not so sad for me!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

13 jan, 2017 15:17

Elsa Weasly-Granger
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Idag så hjälpte en kille i min klass mig med en sak på IPaden. Jag sa tack till honom och sedan sa han
"Varsågod min fina... ehm... ehm... ehm...... vän!"


Hahahahahah vad gulligt!
Alla tror att han gillar mig!


Det tror jag med hahahahah

Same
Men jag gillar inte honom! Bara som vän.

Awww... Sad love story
Not so sad for me!!!
Nej, inte för dig men...

"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave."

13 jan, 2017 15:22

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Idag så hjälpte en kille i min klass mig med en sak på IPaden. Jag sa tack till honom och sedan sa han
"Varsågod min fina... ehm... ehm... ehm...... vän!"


Hahahahahah vad gulligt!
Alla tror att han gillar mig!


Det tror jag med hahahahah

Same
Men jag gillar inte honom! Bara som vän.

Awww... Sad love story
Not so sad for me!!!
Nej, inte för dig men...
Men han är jättetrevlig som vän!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

13 jan, 2017 19:14

Borttagen

Avatar


Okej, jag har nyheter för er!

Imorse skulle jag duscha innan skolan och jag blev alldeles yr, så jag skulle gå ut ur duschen och sätta mig ner, men jag svimmade och slog i käken i kalken på toastolen. Jag vaknade igen efter några sekunder, och då kom mamma, men jag svimmade igen, och rätt som det är ligger kag på golvet med en bommulstuss mot läppen och mamma säger att jag ska till vårdcentralen.

Det är historien om hur jag bar medvetslös i några sekunder och spräckte min läpp, så jag kommer inte få skratta på hela helgen, för jag får inte spänna läppen - då kan den spricka igen.

Olycksdag i all ära...

13 jan, 2017 19:17

Elsa Weasly-Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej, jag har nyheter för er!

Imorse skulle jag duscha innan skolan och jag blev alldeles yr, så jag skulle gå ut ur duschen och sätta mig ner, men jag svimmade och slog i käken i kalken på toastolen. Jag vaknade igen efter några sekunder, och då kom mamma, men jag svimmade igen, och rätt som det är ligger kag på golvet med en bommulstuss mot läppen och mamma säger att jag ska till vårdcentralen.

Det är historien om hur jag bar medvetslös i några sekunder och spräckte min läpp, så jag kommer inte få skratta på hela helgen, för jag får inte spänna läppen - då kan den spricka igen.

Olycksdag i all ära...

Nej men gud! tycker synd om dig...

"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave."

14 jan, 2017 12:32

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Det här är nog första gången någonsin jag inte vil åka på julfest!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

14 jan, 2017 12:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Okej, jag har nyheter för er!

Imorse skulle jag duscha innan skolan och jag blev alldeles yr, så jag skulle gå ut ur duschen och sätta mig ner, men jag svimmade och slog i käken i kalken på toastolen. Jag vaknade igen efter några sekunder, och då kom mamma, men jag svimmade igen, och rätt som det är ligger kag på golvet med en bommulstuss mot läppen och mamma säger att jag ska till vårdcentralen.

Det är historien om hur jag bar medvetslös i några sekunder och spräckte min läpp, så jag kommer inte få skratta på hela helgen, för jag får inte spänna läppen - då kan den spricka igen.

Olycksdag i all ära...

Nej men gud! tycker synd om dig...

♥♥

14 jan, 2017 12:59

bottleofelixfelicis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej, jag har nyheter för er!

Imorse skulle jag duscha innan skolan och jag blev alldeles yr, så jag skulle gå ut ur duschen och sätta mig ner, men jag svimmade och slog i käken i kalken på toastolen. Jag vaknade igen efter några sekunder, och då kom mamma, men jag svimmade igen, och rätt som det är ligger kag på golvet med en bommulstuss mot läppen och mamma säger att jag ska till vårdcentralen.

Det är historien om hur jag bar medvetslös i några sekunder och spräckte min läpp, så jag kommer inte få skratta på hela helgen, för jag får inte spänna läppen - då kan den spricka igen.

Olycksdag i all ära...

Något liknande hände till mig också för ett tag sedan. Jag var i dushen och blev jätte yr. När jag kom ut ur dushen och till mitt rum svimmade jag på sängen. Men jag slog i alla fall inte läppen : ( ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FeBZIxCRnAEI8%2Fgiphy.gif

14 jan, 2017 13:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Okej, jag har nyheter för er!

Imorse skulle jag duscha innan skolan och jag blev alldeles yr, så jag skulle gå ut ur duschen och sätta mig ner, men jag svimmade och slog i käken i kalken på toastolen. Jag vaknade igen efter några sekunder, och då kom mamma, men jag svimmade igen, och rätt som det är ligger kag på golvet med en bommulstuss mot läppen och mamma säger att jag ska till vårdcentralen.

Det är historien om hur jag bar medvetslös i några sekunder och spräckte min läpp, så jag kommer inte få skratta på hela helgen, för jag får inte spänna läppen - då kan den spricka igen.

Olycksdag i all ära...

Något liknande hände till mig också för ett tag sedan. Jag var i dushen och blev jätte yr. När jag kom ut ur dushen och till mitt rum svimmade jag på sängen. Men jag slog i alla fall inte läppen : ( ♥

det var jätteläskigt : ( ♥

14 jan, 2017 13:51

Borttagen

Avatar


Någon som vill rolla:3?

15 jan, 2017 00:11

1 2 3 ... 2778 2779 2780 ... 2914 2915 2916

Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben

Du får inte svara på den här tråden.