Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Not so sad for me!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Men jag gillar inte honom! Bara som vän. Skrivet av Kallamina: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Kallamina: Alla tror att han gillar mig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Idag så hjälpte en kille i min klass mig med en sak på IPaden. Jag sa tack till honom och sedan sa han "Varsågod min fina... ehm... ehm... ehm...... vän!" Hahahahahah vad gulligt! Det tror jag med hahahahah Same Awww... Sad love story 13 jan, 2017 15:17 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Nej, inte för dig men...Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Not so sad for me!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Men jag gillar inte honom! Bara som vän. Skrivet av Kallamina: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Kallamina: Alla tror att han gillar mig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Idag så hjälpte en kille i min klass mig med en sak på IPaden. Jag sa tack till honom och sedan sa han "Varsågod min fina... ehm... ehm... ehm...... vän!" Hahahahahah vad gulligt! Det tror jag med hahahahah Same Awww... Sad love story "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 13 jan, 2017 15:22 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Men han är jättetrevlig som vän!Skrivet av GinnyHermionePotter: Nej, inte för dig men... Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Not so sad for me!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Men jag gillar inte honom! Bara som vän. Skrivet av Kallamina: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Kallamina: Alla tror att han gillar mig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Idag så hjälpte en kille i min klass mig med en sak på IPaden. Jag sa tack till honom och sedan sa han "Varsågod min fina... ehm... ehm... ehm...... vän!" Hahahahahah vad gulligt! Det tror jag med hahahahah Same Awww... Sad love story 13 jan, 2017 19:14 |
|
Borttagen
|
Okej, jag har nyheter för er!
Imorse skulle jag duscha innan skolan och jag blev alldeles yr, så jag skulle gå ut ur duschen och sätta mig ner, men jag svimmade och slog i käken i kalken på toastolen. Jag vaknade igen efter några sekunder, och då kom mamma, men jag svimmade igen, och rätt som det är ligger kag på golvet med en bommulstuss mot läppen och mamma säger att jag ska till vårdcentralen. Det är historien om hur jag bar medvetslös i några sekunder och spräckte min läpp, så jag kommer inte få skratta på hela helgen, för jag får inte spänna läppen - då kan den spricka igen. Olycksdag i all ära... 13 jan, 2017 19:17 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, jag har nyheter för er! Imorse skulle jag duscha innan skolan och jag blev alldeles yr, så jag skulle gå ut ur duschen och sätta mig ner, men jag svimmade och slog i käken i kalken på toastolen. Jag vaknade igen efter några sekunder, och då kom mamma, men jag svimmade igen, och rätt som det är ligger kag på golvet med en bommulstuss mot läppen och mamma säger att jag ska till vårdcentralen. Det är historien om hur jag bar medvetslös i några sekunder och spräckte min läpp, så jag kommer inte få skratta på hela helgen, för jag får inte spänna läppen - då kan den spricka igen. Olycksdag i all ära... Nej men gud! "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 14 jan, 2017 12:32 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
14 jan, 2017 12:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Okej, jag har nyheter för er! Imorse skulle jag duscha innan skolan och jag blev alldeles yr, så jag skulle gå ut ur duschen och sätta mig ner, men jag svimmade och slog i käken i kalken på toastolen. Jag vaknade igen efter några sekunder, och då kom mamma, men jag svimmade igen, och rätt som det är ligger kag på golvet med en bommulstuss mot läppen och mamma säger att jag ska till vårdcentralen. Det är historien om hur jag bar medvetslös i några sekunder och spräckte min läpp, så jag kommer inte få skratta på hela helgen, för jag får inte spänna läppen - då kan den spricka igen. Olycksdag i all ära... Nej men gud! 14 jan, 2017 12:59 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, jag har nyheter för er! Imorse skulle jag duscha innan skolan och jag blev alldeles yr, så jag skulle gå ut ur duschen och sätta mig ner, men jag svimmade och slog i käken i kalken på toastolen. Jag vaknade igen efter några sekunder, och då kom mamma, men jag svimmade igen, och rätt som det är ligger kag på golvet med en bommulstuss mot läppen och mamma säger att jag ska till vårdcentralen. Det är historien om hur jag bar medvetslös i några sekunder och spräckte min läpp, så jag kommer inte få skratta på hela helgen, för jag får inte spänna läppen - då kan den spricka igen. Olycksdag i all ära... Något liknande hände till mig också för ett tag sedan. Jag var i dushen och blev jätte yr. När jag kom ut ur dushen och till mitt rum svimmade jag på sängen. Men jag slog i alla fall inte läppen : ( ♥
14 jan, 2017 13:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Okej, jag har nyheter för er! Imorse skulle jag duscha innan skolan och jag blev alldeles yr, så jag skulle gå ut ur duschen och sätta mig ner, men jag svimmade och slog i käken i kalken på toastolen. Jag vaknade igen efter några sekunder, och då kom mamma, men jag svimmade igen, och rätt som det är ligger kag på golvet med en bommulstuss mot läppen och mamma säger att jag ska till vårdcentralen. Det är historien om hur jag bar medvetslös i några sekunder och spräckte min läpp, så jag kommer inte få skratta på hela helgen, för jag får inte spänna läppen - då kan den spricka igen. Olycksdag i all ära... Något liknande hände till mig också för ett tag sedan. Jag var i dushen och blev jätte yr. När jag kom ut ur dushen och till mitt rum svimmade jag på sängen. Men jag slog i alla fall inte läppen : ( ♥ det var jätteläskigt : ( ♥ 14 jan, 2017 13:51 |
|
Borttagen
|
Någon som vill rolla:3?
15 jan, 2017 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen