Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Okii! Idag är det första dagen på vårterminen. Vi börjar klockan 8:00 med idrott. Är det inte lite jobbigt att ha idrott det första du gör på morgonen?
10 jan, 2017 07:28 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Okii! Idag är det första dagen på vårterminen. Vi börjar klockan 8:00 med idrott. Neeeej Dx Stackare... "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 10 jan, 2017 07:47 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av HermioneHäst: Det är inte så farligt, man vänjer sig!Skrivet av GinnyHermionePotter: Okii! Idag är det första dagen på vårterminen. Vi börjar klockan 8:00 med idrott. Är det inte lite jobbigt att ha idrott det första du gör på morgonen? 10 jan, 2017 09:16 |
|
Emmi
Prefekt |
10 jan, 2017 14:45 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag har aldrig fattat.. Varför hatar så många idrott? Det är de 4 bästa timmarna i veckan! Det mesta är ju roligt men t.ex boboll, fotboll, par/ringdans, simmning och skidning är helt hemskt enligt mig. Och har du 4h i veckan idrott? Eller har du tillvals idrott?
10 jan, 2017 14:52 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag har aldrig fattat.. Varför hatar så många idrott? Det är de 4 bästa timmarna i veckan! Kanske beror på vad man gillar? jag har aldrig vart den snabba eller som gillar någon form av spring-aktiviteter och jag är smårädd för bollaktviter osv så idrott för mig är rätt hemsk. Men jag är fortfarande med, en i min klass hatar det så hon kommer med massa ursäkter för att inte vara med... Jag hatar att simma med klassen. Förra gången som vi simmade med klassen var jag först ut och fick simma vad jag ville när jag vart klar, vilket var perfekt för mig. Sedan satt jag uppe på bänken halva lektionen Dx ![]()
10 jan, 2017 14:57 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Jag har aldrig fattat.. Varför hatar så många idrott? Det är de 4 bästa timmarna i veckan! Det mesta är ju roligt men t.ex boboll, fotboll, par/ringdans, simmning och skidning är helt hemskt enligt mig. Och har du 4h i veckan idrott? Eller har du tillvals idrott? Yeep 2 timmar är obligatoriskt men jag har tillval också x) Skidning, dans, boboll och simmning är faktiskt äkligt hemskt! Men fotbill är ju BÄÄST xD Jag spelade fotboll när jag var på ettan men nu har jag trauma efter att jag fick bollen i ansiktet och min läpp svällde upp så mycket att det såg ut som jag skulle ha gjort Kylie Jenner lip challenge fail xD och boboll samma. Men nu när den nya läroplanen har kommit så har vi ganska ofta egen aktivitet då man kan gå ut och springa eller till gymmet eller sen något annat...
10 jan, 2017 15:04 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Jag har aldrig fattat.. Varför hatar så många idrott? Det är de 4 bästa timmarna i veckan! Det mesta är ju roligt men t.ex boboll, fotboll, par/ringdans, simmning och skidning är helt hemskt enligt mig. Och har du 4h i veckan idrott? Eller har du tillvals idrott? Yeep 2 timmar är obligatoriskt men jag har tillval också x) Skidning, dans, boboll och simmning är faktiskt äkligt hemskt! Men fotbill är ju BÄÄST xD Jag spelade fotboll när jag var på ettan men nu har jag trauma efter att jag fick bollen i ansiktet och min läpp svällde upp så mycket att det såg ut som jag skulle ha gjort Kylie Jenner lip challenge fail xD och boboll samma. Men nu när den nya läroplanen har kommit så har vi ganska ofta egen aktivitet då man kan gå ut och springa eller till gymmet eller sen något annat... haha niee x) Bpphhhh Nya läroplanen #HATAHATA Den gör att vi ska börja med perioder.. Min BiGe faller väl typ bort ¨å bliir någo annat? Jag haaaatar nya läroplanen, punkt. Vi har redan perioder men vi ska väl också få OMG och sen är det alltid jätte krångligt när allt ska göras elektroniskt det är bara onödigt. Och alla grupparbeten och utflykter till sveaborg i mitten av vintern alltså bruh varför äns ändra på det alls? :\\
10 jan, 2017 15:10 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Vad är felet med mig? Jag borde inte vara klarvaken klockan 4 på morgonen! Natten är inte min tid att vara vaken!!!
12 jan, 2017 04:20 |
|
Kallamina
Elev |
Emmi- Jag tror att jaf har några av korten du söker. Skulle du vara intresserad av ett Quirell kort, ett Mcgonnagall kort och ett Lily Potter kort? Är inte säker på att jag har alla dessa tre. Men är helt säker på att Quirell finns i min samling...
12 jan, 2017 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen