@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Leoney
Elev |
Leoney Jag är ju bäst Spoiler: Tryck här för att visa! Haha det är ju nästan fusk ♥ xD Men jag är inte förvånad! Funderade faktiskt på att ta någon helt random fråga bara för att jävlas med dig, men struntade i det haha. Amicis
6 jun, 2020 18:33 |
|
Fjalar
Elev |
6 jun, 2020 18:34 |
|
Lazarus
Prefekt |
Nymphie
Haha, brukar gå så x) GinnyHermionePotter Bra jobbat! scarhead Excuses, excuses Pixelow Ja det var ju inte illa! Leoney Bättre än inga rätt! Fjalar Se där! För övrigt så såg jag en viss trend med syskonfrågan, hahah ♥
6 jun, 2020 18:39 |
|
Leoney
Elev |
6 jun, 2020 18:39 |
|
Solkatten
Elev |
Oavsett vad folk säger om Sverige och svenskar så är jag stolt över att vara svensk! Inget land är perfekt och alla länder är unika på sitt sätt. Sverige är ett så mycket bättre land att leva i än vissa andra på flera olika sätt. Det finns mycket Sverige har som vi har att vara stolta över. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jun, 2020 18:40 |
|
Leoney
Elev |
6 jun, 2020 18:47 |
|
catradora
Elev |
åh, jag minns när att göra quiz om sig själv var en stor grej och alla gjorde det, såklart måste jag ju göra ett nu hahah...
http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=2006061239325197&cpy&
6 jun, 2020 18:48 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jun, 2020 18:49 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Lazarus: in my defence hetsade jag mig själv och svarade fel på bästa vänner-frågan för jag inte läste alla alternativ Hahah gav efter ooooch här är det. Hoppas det blev rätt bara http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=2006061204337016&cpy& HAHA jag gjorde exakt samma!!!!!! Så jäkla hetsig man är ibland. Jag har också ett quiz nu! http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=2006061235129845&cpy& 6 jun, 2020 18:49 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av catradora: ånej jag skäms över mitt resultat hahaåh, jag minns när att göra quiz om sig själv var en stor grej och alla gjorde det, såklart måste jag ju göra ett nu hahah... http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=2006061239325197&cpy& edit: kan inte nån göra en quiz-tråd? xD Amicis
6 jun, 2020 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen