Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Borttagen: Funderar på att skapa en ny användare … Okej. Vad tänke du heta? Venne. Inte 'venne' cx Varför skulle du byta? L
8 jan, 2017 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Borttagen: Funderar på att skapa en ny användare … Okej. Vad tänke du heta? Venne. Inte 'venne' cx Varför skulle du byta? Jag tar det på uggla 8 jan, 2017 21:05 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Borttagen: Funderar på att skapa en ny användare … Okej. Vad tänke du heta? Venne. Inte 'venne' cx Varför skulle du byta? Jag tar det på uggla K L
8 jan, 2017 21:06 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Borttagen: Funderar på att skapa en ny användare … Okej. Vad tänke du heta? Venne. Inte 'venne' cx Varför skulle du byta? Jag tar det på uggla K ??? "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 8 jan, 2017 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Borttagen: Funderar på att skapa en ny användare … Okej. Vad tänke du heta? Venne. Inte 'venne' cx Varför skulle du byta? Jag tar det på uggla K ??? Kan ta det på uggla 8 jan, 2017 21:12 |
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag är jävligt nöjd över mitt nyårs löfte! Jag har ite vågat vara "öppen" med det eftersom det känns så fånigt men jag fick så mucket positiva reaktioner på det så jag tänkte dela med mig av det, Löftet är ha mindre ursäkter. Vad tror ni, kommer det gå att hålla? x) Det är ju ett jättebra nyårslöfte! Själv skulle jag inte kunna hålla det i en månad då jag hittar på ursäkter hela tiden x)
9 jan, 2017 21:09 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Emmi: Jag är jävligt nöjd över mitt nyårs löfte! Jag har ite vågat vara "öppen" med det eftersom det känns så fånigt men jag fick så mucket positiva reaktioner på det så jag tänkte dela med mig av det, Löftet är ha mindre ursäkter. Vad tror ni, kommer det gå att hålla? x) Det är ju ett jättebra nyårslöfte! Själv skulle jag inte kunna hålla det i en månad då jag hittar på ursäkter hela tiden x) Jag har precis samma problem.och därför gav jag det löftet.. Har jag glömt läxan i skolan sedan är det ju faktist värt en ursäkt xD
9 jan, 2017 21:11 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Emmi: Jag är jävligt nöjd över mitt nyårs löfte! Jag har ite vågat vara "öppen" med det eftersom det känns så fånigt men jag fick så mucket positiva reaktioner på det så jag tänkte dela med mig av det, Löftet är ha mindre ursäkter. Vad tror ni, kommer det gå att hålla? x) Det är ju ett jättebra nyårslöfte! Själv skulle jag inte kunna hålla det i en månad då jag hittar på ursäkter hela tiden x) Jag har precis samma problem.och därför gav jag det löftet.. Har jag glömt läxan i skolan sedan är det ju faktist värt en ursäkt xD Definitely xD "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 9 jan, 2017 21:27 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Mitt nyårs löfte är att alltid våga vara mig själv. Att försöka kunna vara ärlig och öppen och inte tillbaka dragen.
Vilket jag känner själv att jag kan ha haft lite svårt för. ![]()
9 jan, 2017 21:54 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
10 jan, 2017 06:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen