@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Enchanted: OMG! Jag är en gallon ifrån att ha tillräckligt mycket pengar så jag kan köpa en drake! INTE BLIXTEN MCQUEEN, FÖR DET HAR JAG PAXAT ♥ hahaha "we live together, and harry does all the cooking." 9 nov, 2011 20:50 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: leumas är anledningen till att jag finns på mugglis, så han är min vän ja. Galant. Du förvirrade mig och fick mig att tro att ni två inte kände varandra där för ett tag. Det skulle rubba hela logiken av mugglis xD pandan addade leumas på skype och trodde att han chattade med mig ett tag. xD 9 nov, 2011 20:52 |
|
GinnyOlivia
Elev |
9 nov, 2011 20:54 |
|
Ida S
Lärare |
^ Haha åh, hatar när sånt händer ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 9 nov, 2011 20:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: leumas är anledningen till att jag finns på mugglis, så han är min vän ja. Galant. Du förvirrade mig och fick mig att tro att ni två inte kände varandra där för ett tag. Det skulle rubba hela logiken av mugglis xD pandan addade leumas på skype och trodde att han chattade med mig ett tag. xD Jao, era idioter, båda använder ju Leumas. Det var ju ganska störande när jag förstod att det inte var du. -.- 9 nov, 2011 20:55 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av Enchanted: OMG! Jag är en gallon ifrån att ha tillräckligt mycket pengar så jag kan köpa en drake! INTE BLIXTEN MCQUEEN, FÖR DET HAR JAG PAXAT ♥ hahaha VILKET AWESOME NAMN JU! Jag har verkligen idétorka när det gäller namn just nu 9 nov, 2011 20:55 |
|
Borttagen
|
God vill också ha en ny drake, behöver en svensk kortnosing och snart en ny taggsvans, Sirius börjar bli gammal nu. :3
9 nov, 2011 20:56 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ida S: Skrivet av Enchanted: OMG! Jag är en gallon ifrån att ha tillräckligt mycket pengar så jag kan köpa en drake! INTE BLIXTEN MCQUEEN, FÖR DET HAR JAG PAXAT ♥ hahaha VILKET AWESOME NAMN JU! Jag har verkligen idétorka när det gäller namn just nu Jag kom på det PRECIS när jag köpt en svart drake. Och då passade det ju inte ;___; så den fick heta Bärgarn, och nu sparar jag till Blixten :3 Ja, Google has the answer, I can feel it! "we live together, and harry does all the cooking." 9 nov, 2011 20:57 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Enchanted: Tiamat kanske efter Mesopotamien-draken? :dSkrivet av Ida S: Skrivet av Enchanted: OMG! Jag är en gallon ifrån att ha tillräckligt mycket pengar så jag kan köpa en drake! INTE BLIXTEN MCQUEEN, FÖR DET HAR JAG PAXAT ♥ hahaha VILKET AWESOME NAMN JU! Jag har verkligen idétorka när det gäller namn just nu ![]()
9 nov, 2011 20:57 |
|
Buddha
Elev |
Jag har 7 sidor oläst mugglepost från Auto-meddelande som säger att nån har skrivit nåt i tråden IntresseKlubben Antecknar.
9 nov, 2011 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen