Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
RetroDanceFreak
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av RetroDanceFreak: ![]() Chris Evans / Captain America ritad av mig. Vart väldigt nöjd med den! OMFG! Kan jag få köpa den av dig eller? Jag älskar The Avengers och Captain America är min favoritkaraktär! Åh, vad smickrad jag blir! Men tyvärr så älskar jag Captain America lite smått jävligt mycket också, och jag har för vana att inte sälja min konst. Men än en gång, väldigt smickrad! Avengers är helt fantastiska. Kolla in min Drarry-fanfiction http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7567&page=2#forum.php?topic=7567 21 jun, 2012 12:09 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Miskel: Jag ritade lite och efter en stund så tänkte jag, HEEY, THIS COULD BE CREEPY. Nu har jag alltså kommit på hur en (enligt mig] poltergeist ser ut 8D! Spoiler: Tryck här för att visa! LIKT, ELLER HUR!!!!? Den var ju cool! Taack
21 jun, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
21 jun, 2012 21:05 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrivet av Borttagen: klottade lite mindlessly och detta är resultatet: ![]() Ida: "AAW, vad gullig! det ser precis ut som en docka i skräckfilmer precis före innan ett barn blir mördat!" Jättefin! Men måste erkänna att den ser lite creepy ut ;D 21 jun, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
Pygmepuffen: Haha, tack XD
21 jun, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Jag älskar att rita och det jag ritar är manga, ibland harry potter karakärer osv.
Nyss så ritade jag en tingeling. 21 jun, 2012 23:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av RetroDanceFreak: ![]() Ritade en på Barbra Streisand för ett tag sen också. Hon är en fantastisk musikalskådespelerska. Ååååh, grymt bra ritat! 22 jun, 2012 00:25 |
|
Lucy och Rose
Elev |
22 jun, 2012 00:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: alla ritar på olika sätt du kanske inte hatr hittat dit enWhy? Varför ritar alla förutom jag awesome? 22 jun, 2012 09:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: alla ritar på olika sätt du kanske inte hatr hittat dit en Why? Varför ritar alla förutom jag awesome? Kunde inte sagt det bättre själv! Alla ritar på olika sätt! Måste bara tillägga att även om ditt sätt inte är som precis alla andras så är det vackert på sitt sätt. Precis som människor. Bara för att man inte ser ut "som alla andra" så betyder det inte att man inte är vacker. 23 jun, 2012 01:04 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen