Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: ska göra en hemlig låda i en bok med mohahahah Vad ska du ha i den då?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 feb, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: godis för mamma tar alltid och äter upp mitt godis -.- Skrivet av Borttagen: ska göra en hemlig låda i en bok med mohahahah Vad ska du ha i den då?? 21 feb, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har redan en. ska göra en hemlig låda i en bok med mohahahah Hur ska du göra din? 21 feb, 2012 16:52 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: godis för mamma tar alltid och äter upp mitt godis -.- Skrivet av Borttagen: ska göra en hemlig låda i en bok med mohahahah Vad ska du ha i den då?? Vad elakt! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 feb, 2012 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: ja vetSkrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: godis för mamma tar alltid och äter upp mitt godis -.- Skrivet av Borttagen: ska göra en hemlig låda i en bok med mohahahah Vad ska du ha i den då?? Vad elakt! snygt va ^^ hadde lite tråkigt medan limet och färgen torkar21 feb, 2012 16:54 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: ja vetSkrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: godis för mamma tar alltid och äter upp mitt godis -.- Skrivet av Borttagen: ska göra en hemlig låda i en bok med mohahahah Vad ska du ha i den då?? Vad elakt! snygt va ^^ hadde lite tråkigt medan limet och färgen torkar Haha vad gullig! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 feb, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
tack ^^
21 feb, 2012 17:01 |
|
WhiteTwice
Elev |
asså... Jag har aldrig gjort ett hp pyssel, linnlivegood du gör hela tiden.. Jag blir avis
21 feb, 2012 17:05 |
|
juliaweasly
Elev |
Jag har en inplasningsmaskun och när jag gjorde en bb-förpackning så plastade jag in papperet, det funkar också med fotopapper!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
21 feb, 2012 17:06 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
tror ni det vore svårt att göra ett snokoskåp??
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 feb, 2012 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen