Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Vad är det Royan?" frågar Dumbledore.
3 dec, 2013 14:14 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vet inte var jag är, men plötsligt rinner vatten in i mina skor
jag är jättecoolig älska mig plz 3 dec, 2013 15:32 |
|
Borttagen
|
Jag transfererar mig till London.
3 dec, 2013 16:45 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag rycker till
jag är jättecoolig älska mig plz 3 dec, 2013 16:49 |
|
Borttagen
|
Jag har lämnat en lapp till See utanför Slytherins uppehållsrum.
3 dec, 2013 16:50 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag står i sjön med vatten upp till knäna. Långsamt går jag tillbaka till uppehållsrummet
jag är jättecoolig älska mig plz 3 dec, 2013 19:07 |
|
Borttagen
|
"Jag sprängde Gryffindors uppehållsrum!" sa jag.
3 dec, 2013 20:38 |
|
Borttagen
|
Jag går in på ett café.
4 dec, 2013 07:12 |
|
Queen Boo
Elev |
När jag kommer in går någon fram till mig och räcker mig en lapp
jag är jättecoolig älska mig plz 4 dec, 2013 07:17 |
|
Borttagen
|
Jag beställer en kladdkaka.
4 dec, 2013 07:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen